Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 sierpnia 2023, 21:18

Oto, jak będziemy grać w survivalowego RTS-a Last Train Home

Strategia historyczna Last Train Home zapowiadana przez THQ Nordic zachwyca wielopoziomowymi systemami rozgrywki i zimowymi pejzażami w nowym trailerze.

Źródło fot. THQ Nordic.
i

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, podczas trwającego właśnie THQ Nordic Digital Showcase 2023 organizatorzy podzielili się z nami pełnoprawną prezentacją Last Train Home. Wiemy już, jak wyglądać będzie rozgrywka w nowej grze wydawcy.

Last Train Home to strategia czasu rzeczywistego, wykorzystująca elementy survivalu, aby przenieść nas do brutalnych realiów, zainspirowanych historycznymi wydarzeniami z czasów rosyjskiej wojny domowej. Podczas tytułowej podróży do domu wcielimy się w żołnierzy Legionu Czechosłowackiego walczących o przetrwanie na terenach wroga.

Gra będzie miała swoją premierę jeszcze w tym roku, lecz dzięki nowemu trailerowi już teraz możemy zobaczyć fragmenty jej rozgrywki:

Zwiastun prezentuje przede wszystkim syberyjskie pustkowia, których niesprzyjające warunki staną na drodze pancernemu pociągowi naszych bohaterów. Mamy okazję poznać systemy zarządzania składem, naprawiania i ulepszania lokomotywy oraz jej różnorodnych wagonów, a także oddelegowywania pasażerów.

Postacie, których kruche jestestwo ma złapać graczy za serce, wydają się mieć złożony system poziomów, umiejętności i specjalizacji, które dodadzą kolejną warstwę realizmu do stojącego przed nami wyzwania.

Ponadto otrzymaliśmy wizualizację solidnej porcji rozgrywki, wymagającej wyprowadzenia dowodzonej przez nas grupy poza bezpieczną maszynę i wzięcia udziału w otwartej walce z przeciwnikami.

Sonia Selerska

Sonia Selerska

Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.

więcej