Wyśmienita strategia Star Wars: Empire at War dostała nowy patch. Poprawia on m.in. wydajność i usuwa problemy z trybem multiplayer.
Pomimo ponad 17 lat na karku RTS Star Wars: Empire at War nadal jest ulepszany. Wypuszczony właśnie patch wprowadził kilka bardzo ważnych zmian.
Lista zmian nie jest więc duża, ale są to ulepszenia, które pozytywnie wpłyną na rozgrywkę. Przestawienie aplikacji na 64-bitowe jest korzystne nawet dla podstawowej wersji gry i dodatku, ale przede wszystkim jest darem dla społeczności moderskiej. Fanowskie projekty często bowiem wprowadzają bardziej szczegółowe modele i tekstury, jak również zwiększają skalę starć, przez co problemy z limitami pamięci były znacznie poważniejsze w przypadku modyfikacji. Teraz ich twórcy będą mogli w pełni rozwinąć skrzydła.
Cieszy również ulepszenie kodu sieciowego. Pomimo swojego wieku Star Wars: Empire at War nadal cieszy się sporą popularnością – wczorajszy rekord aktywności na Steamie wyniósł 2031 osób bawiących się równocześnie. Ci gracze bez wątpienia docenią naprawienie problemów z desynchronizacją.
Star Wars: Empire at War zadebiutowało w lutym 2006 roku, a kilka miesięcy później gra otrzymała dodatek Forces of Corruption. Jest ona dostępna wyłącznie na PC. Obecnie na Steamie sprzedawana jest jako tzw. Gold Pack, czyli zestaw, który oferuje zarówno grę, jak i rozszerzenie.
GRYOnline
Gracze
Steam
14

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.