18 lat po premierze aktualizacja do Star Wars: Empire at War zwiększa wydajność klasycznego RTS-a nawet o 50%

Studio Petroglyph ani myśli porzucać Star Wars: Empire At War. Ten mający osiemnaście lat RTS właśnie otrzymał nową aktualizację.

Adrian Werner

Komentarze

18 lat po premierze aktualizacja do Star Wars: Empire at War zwiększa wydajność klasycznego RTS-a nawet o 50%, źródło grafiki: Disney.
18 lat po premierze aktualizacja do Star Wars: Empire at War zwiększa wydajność klasycznego RTS-a nawet o 50% Źródło: Disney.

Star Wars: Empire At War, czyli RTS osadzony w uniwersum Gwiezdnych wojen, wkrótce będzie obchodził 19 urodziny, ale mimo to wciąż cieszy się dużą popularnością. W rezultacie odpowiedzialne za projekt studio Petroglyph nadal wspiera ten projekt i co roku wypuszcza jedną aktualizację. Tegoroczny patch zadebiutował wczoraj wieczorem.

  1. Poprawiono w nim optymalizację. Autorzy twierdzą, że na dużych mapach (dostępnych w ramach dodatku Forces of Corruption) możemy się spodziewać wzrostu liczby klatek na sekundę aż o 50%.
  2. Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz nie był proszony o wprowadzenie hasła podczas próby dołączenia do gry w lobby online zabezpieczonej hasłem.
  3. Usunięto buga, który powodował zawieszanie się gry podczas wycofywania się z bitwy lądowej po przejęciu pojazdu z Chewbaccą.
  4. Ulepszono balans rozgrywki.

Przypomnijmy, że gra jest obecnie sprzedawana w dystrybucji cyfrowej jako Star Wars: Empire at War – Gold Pack, czyli zestaw zawierający podstawkę oraz dodatek Forces of Corruption. Pakiet można kupić w serwisach Steam oraz GOG.com za 91,99 zł. Tytuł nie oferuje polskiej wersji językowej.

Ciągłe wsparcie od Petroglyph to świetna wieść, gdyż Star Wars: Empire at War wciąż cieszy się sporą popularnością. Wczorajszy rekord aktywności na Steamie to 1772 graczy bawiących się równocześnie, a w najgorętszych momentach weekendów gra zawsze mocno przebija 2 tys. osób jednocześnie.

  1. Star Wars: Empire at War – Gold Pack na Steamie
  2. Star Wars: Empire at War – Gold Pack w serwisie GOG.com

Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

8.5

GRYOnline

8.5

Gracze

9.8

Steam

OCEŃ
Oceny

5

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Ubisoft rozwiązał zespół, który stworzył PoP: The Lost Crown, a deweloperów przydzielił do innych projektów, w tym podobno BG&E2 i remake'u Raymana

Następny
Ubisoft rozwiązał zespół, który stworzył PoP: The Lost Crown, a deweloperów przydzielił do innych projektów, w tym podobno BG&E2 i remake'u Raymana

Valve pozwoli rządom opodatkować wirtualny handel na Steamie

Poprzedni
Valve pozwoli rządom opodatkować wirtualny handel na Steamie

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl