Lies of P zaliczyło bardzo udaną premierę, jednak nieskazitelny obraz w oczach fanów może zniszczyć odkryty błąd. Twórcy na razie sugerują go omijać.
Soulslike’owy RPG w świecie baśniowego Pinokia to jedno z pozytywnych zaskoczeń tego roku. Lies of P zaliczyło mocny start, ale poważny błąd na początkowych etapach zabawy może przeszkodzić w jej kontynuowaniu wielu graczom.
Informacja o bugu w drugim rozdziale gry, który może doprowadzić nawet do zniszczenia naszego zapisu, dotarła do twórców już wczoraj. Członkowie studia NEOWIZ odnieśli się do tego, sugerując tymczasowe rozwiązanie:
Zidentyfikowaliśmy błąd, który może zatrzymać postęp gry w Rozdziale 2. Serdecznie przepraszamy wszystkich, którzy się z nim zetknęli.
W czasie gdy badamy, jak naprawić ten problem/zapobiec mu, dostosujcie się do zalecenia:
Jasna identyfikacja źródła problemu może uchronić nas przed doprowadzeniem do jego wystąpienia, co należy traktować za pożyteczną wskazówkę. Niemniej wpłynie to także negatywnie na nasze odczucia z rozgrywki. Fani dogłębnej eksploracji świata gry na razie muszą się wstrzymać, rezygnując z prób otwierania każdego przejścia.
Na tym się jednak nie skończy – twórcy zapewnili, że spróbują jak najszybciej pozbyć się tego błędu. Jednocześnie zdają oni sobie sprawę z faktu, że gra lubi się wyłączać w najmniej oczekiwanych momentach.
Po skrupulatnym zbadaniu zgłoszonych przypadków zidentyfikowaliśmy różne powody tych problemów. Obecnie większość awarii gry, w tym „LowLevelFatalError”, można rozwiązać poprzez proces weryfikacji integralności.
Zalecamy, aby gracze doświadczający awarii gry poddali się testowi weryfikacji integralności zgodnie z instrukcjami zawartymi w powiadomieniu Steam: https://help.steampowered.com/en/faqs/view/5814-D9A3-BE42-62DF
Oprócz weryfikacji integralności, prosimy również graczy o upewnienie się, że sterowniki graficzne i BIOS są zaktualizowane.
Według SteamDB w przeciągu ostatnich 24 godzin liczba jednocześnie aktywnych graczy w Lies of P oscylowała między 10-17 tys. osób.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1

Autor: Sonia Selerska
Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.