Krajobrazy z A Plague Tale: Requiem na oficjalnych grafikach

Na Twitterze pojawiły się oficjalne screenshoty z zaplanowanego na przyszły rok A Plague Tale: Requiem. Widok średniowiecznej Europy zapiera dech w piersiach.

Miriam Moszczyńska

Krajobrazy z A Plague Tale: Requiem na oficjalnych grafikach.
Krajobrazy z A Plague Tale: Requiem na oficjalnych grafikach.

Na Twitterze firmy Focus Entertainment, wydawcy A Plague Tale: Requiem, pojawiły się oficjalne zrzuty ekranu z gry. Lokacje, do których udamy się śledząc losy Hugo i Amicii, wyglądają niesamowicie.

źródło: https://twitter.com/Focus_entmt/status/1471170694113206273

źródło: https://twitter.com/Focus_entmt/status/1471170694113206273

Jak wiemy z opisu gry na stronie wydawcy, w tej części A Plague Tale przyjdzie nam zwiedzić nieco inny fragment XIV-wiecznej Francji - Hugo i Amicia udadzą się na południe kraju, gdzie poszukiwać będą spokojnego życia. Nie będzie to jednak takie łatwe, czego przyczyną okaże się ciążąca na chłopcu klątwa.

źródło: https://twitter.com/Focus_entmt/status/1471170694113206273

Warto w tym momencie przypomnieć o zaprezentowanym na tegorocznej gali TGA fragmencie rozgrywki z Requiem (możecie go obejrzeć tutaj). W A Plague Tale: Requiem zagramy na PC oraz konsolach PS5, XSX/S i Nintendo Switch. Dokładna data premiery nie jest jeszcze znana, jednak wiemy, iż gra pojawi się na rynku w 2022 roku.

A Plague Tale: Requiem

A Plague Tale: Requiem

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 18 października 2022

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

6.8

Gracze

9.1

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

37

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2021-12-16
20:40

Herr Pietrus Legend

Herr Pietrus
😁

I dobrze, że będzie, jego obecność odsieje pryszczatych gówniaków, gra ewidentnie nie jest dla nich, skoro irytuje ich obecność dziecka (i piszę to jako soba nie planująca raczej posiadać, i tym bardziej nie posiadająca obecnie dzieci)

Komentarz: Herr Pietrus
2021-12-16
19:07

pan martin Pretorianin

pan martin

Wszystko pięknie tylko miałem nadzieje że ten mały irytujacy gówniak brat protagonistki zostanie gdzieś u babci matki gdziekolwiek albo że go w prologu szczury zjedza, a niestety z tego co widze będzie ciagle obecny w grze. Hype -100

Komentarz: pan martin
2021-12-16
18:22

zanonimizowany1243544 Konsul

„Zależy jak rozumiesz liniowa. Mapy mogą być zamknięte, ale w ich obrębie gracz musi mieć jakąś wolność.” No właśnie o to mi chodziło. Coś na zasadzie gier od Arcane.

Komentarz: zanonimizowany1243544
2021-12-16
18:05

Jerry_D Senator

"Skradanka ma być liniowa i tyle."
Zależy jak rozumiesz liniowa. Mapy mogą być zamknięte, ale w ich obrębie gracz musi mieć jakąś wolność. Otwartego świata się zdecydowanie nie domagam, bo i tak ich za dużo, ale mam nadzieję, że w kolejnym A Plague Tale obejdziemy się bez, aż takiej liniowości, jaka była miejscami w jedynce, gdzie, w skrajnym przypadku, był strażnik, i żeby przejść dalej, trzeba było rzucić kamieniem w jedno, jedyne, określone miejsce, żadnej innej opcji nie było.

Komentarz: Jerry_D
2021-12-16
17:12

MilornDiester Generał

MilornDiester

Nieliniowość nie oznacza ogromnych map wydłużających rozgrywkę. Chodzi o to żeby gracz mógł samemu trochę pogłówkować nad tym jak się przekraść koło przeciwnika zamiast iść jak po sznurku.

Komentarz: MilornDiester

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl