Paralives - rywal The Sims pokazuje imponujący kreator postaci
Do sieci trafił ciekawy materiał wideo, który pokazuje rozbudowany kreator postaci w grze Paralives.

Twórcy Paralives opublikowali nowy materiał wideo. Pokazuje on, jak w konkurencji dla serii The Sims będzie prezentował się system tworzenia postaci.
Kreator nazwany został Paramaker. Najciekawiej zapowiadają się opcje konfigurowania ciała. Poza jego kształtem, włosami, kolorem skóry czy twarzą możliwy będzie również dobór makijażu. Pojawią się też tatuaże, które będzie można swobodnie ustawiać.
Filmik pozwala także podejrzeć opcje konfiguracji strojów, umożliwiające swobodne dobieranie różnych elementów – od bielizny po stylowe dodatki. Nie zabraknie też możliwości zmiany ich kolorów.
Wszystkie te elementy będą mocno konfigurowalne. Gracze swobodnie dobiorą kształty i barwy najmniejszych detali ciał oraz ubiorów i tym samym uzyskają możliwość stworzenia wymarzonej postaci.
Przypomnijmy, że Paralives zmierza na PC. Na razie nie podano planowanej daty premiery. Materiał wideo z kreatorem postaci pochodzi z wersji prealfa i wiele rzeczy z pewnością ulegnie jeszcze zmianie. Poprawiony ma zostać m.in. wybór kolorów i odcieni skóry.
Więcej:Gracz WoW pokazuje, dlaczego wkrótce wszyscy będziemy grać tylko Haranirami

- gry indie / niezależne
- gameplaye
- kreatory / tworzenie postaci
- symulatory życia
- Paralives Studio
- PC
Komentarze czytelników
Kontendo Legionista

Bardzo mocno czekam na ten tytul, poki co autorzy robia swietna robote.
Lares86 Chorąży
Rozmiar ptaka też można zmieniać? bo jak nie to mnie ta gra nie interesuje.
Procne Generał
Jak widzę te pyzate zaróżowione buźki to przychodzi na myśl mem z pączusiem
elathir Legend

No wygląda nieźle, zobaczymy jak to się potoczy i co z tego ostatecznie wyjdzie.
Wbrew pozorom Simsy pod spodem dość złożona produkcja, choć może się wydawać, ze jest inaczej. Najważniejszym wyzwania będą dwa:
1) AI, bo postacie muszą się odnaleźć w świecie stworzonym przez gracza, a to zawsze jest problematyczne. Prostymi skryptami się tego nie rozwiąże.
2) Kwestia kolizji, bo skoro z tego co pamiętam w grze ma być możliwość manipulowania rozmiarami przedmiotów, gra w przeciwieństwie do Simsów zakłada łukowate powierzchnie jak półkola, do tego zmiany w wyglądzie postaci są dość znaczne jak widzimy to walka z kolizjami będzie wyzwaniem.