Kosmiczny survival z otwartym światem poszerzył się o „miliardy nowych systemów gwiezdnych”. No Man’s Sky dostało kolejną wielką aktualizację, a fani pieją z zachwytu

Kosmiczna gra akcji No Man’s Sky otrzymała aktualizację Worlds Part II. Dzięki niej w produkcji pojawiło się wiele nowości i świeżych aktywności.

Maciej Gaffke

Kosmiczny survival z otwartym światem poszerzył się o „miliardy nowych systemów gwiezdnych”. No Man’s Sky dostało kolejną wielką aktualizację, a fani pieją z zachwytu, źródło grafiki: Hello Games.
Kosmiczny survival z otwartym światem poszerzył się o „miliardy nowych systemów gwiezdnych”. No Man’s Sky dostało kolejną wielką aktualizację, a fani pieją z zachwytu Źródło: Hello Games.

W lipcu 2024 roku studio Hello Games wypuściło wielką aktualizację Worlds Part I do kosmicznego sandboxa No Man’s Sky. Po tych kilku miesięcach gracze otrzymali dziś drugą, równie olbrzymią część owego patcha, która wprowadziła masę nowości. Jak wyglądają zmiany w grze wprowadzone w ramach Worlds Part II, możecie zobaczyć w świeżo opublikowanym trailerze.

No Man’s Sky – wielkie zmiany w aktualizacji Worlds Part II

Przypomnijmy, że w tym roku minie 9 lat, od kiedy No Man’s Sky trafiło na rynek. Tym bardziej należy docenić twórców, którzy nadal zapewniają fanom nową zawartość Poniżej znajdziecie najważniejsze elementy update’u Worlds Part II. Pozostałe szczegóły zostały wymienione bezpośrednio na stronie dewelopera.

  1. Jak przekazał Sean Murray, założyciel Hello Games, w rozgrywce pojawiły się „miliardy nowych systemów gwiezdnych i tryliony planet”. W zaimplementowanych światach mamy doświadczyć innego terenu, następnych biomów, zniszczonych cywilizacji, a także nieodkrytej flory oraz fauny.
  2. Ponadto nie zabraknie wielkich gór do wspinania się i zdobywania.
  3. Oceany mają natomiast wyróżniać się głębokością na kilka kilometrów. Aby eksplorować głębiny, musimy posiadać specjalną technologię.
  4. Jaskinie i kaniony także zostały opracowane na „niespotykaną dotąd skalę”.
  5. W nowych systemach wystąpią także gazowe olbrzymy, mogące być nawet 10 razy większe niż planety, na które trafiliśmy do tej pory. Podobnie jak nurkowanie, ich odkrywanie również będzie wymagało specjalistycznego sprzętu.
  6. Studio wprowadziło poprawki do fizyki wody. Od teraz na tafli widać padający deszcz, fale oraz lekkie wgłębienia po przelatującym statku. Oprócz tego w nocy odbija się na niej rozgwieżdżone niebo.
  7. Zmieniło się też oświetlenie. Cienie są teraz bardziej szczegółowe, a światło słoneczne ostrzejsze.
  8. Patch dodał także świeże questy powiązane z fabułą.
  9. Ponadto twórcy wprowadzili ekspedycję, dzięki której doświadczymy zmian wprowadzonych poprzez Worlds Part II.

Warto dodać, że sporo z powyższych elementów pochodzi z pracy nad następnym tytułem firmy Hello Games –jest nim gra fantasy Light No Fire.

Społeczność graczy bardzo pozytywnie zareagowała na zmiany wprowadzone do No Man’s Sky. Na subreddicie produkcji fani zachwalają pracę twórców i emocjonują się nowymi aktywnościami. Niektórzy cieszą się na myśl o eksploracji gazowych olbrzymów, inni z kolei są zaintrygowani planetami ze zniszczonymi cywilizacjami. Zaznaczmy, że po wypuszczeniu Worlds Part I do produkcji wróciło wielu użytkowników platformy Valve, więc teraz może być podobnie.

Aktualnie na Steamie możemy kupić No Man’s Sky po obniżonej cenie. Do 10 lutego zapłacimy za grę 109,99 zł (standardowa kwota to 274,99 zł).

No Man's Sky

No Man's Sky

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 9 sierpnia 2016

Informacje o Grze
6.3

GRYOnline

5.8

Gracze

8.2

Steam

7.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

3

Maciej Gaffke

Autor: Maciej Gaffke

W GRYOnline.pl zajmuje się głównie newsowaniem. Ukończył filologię polską (I stopień) oraz krajoznawstwo i turystykę historyczną (II stopień) na Uniwersytecie Gdańskim, co wiążę się z jego innymi, „pozagrowymi” zainteresowaniami – historią, książkami, podróżami. Jeśli zaś chodzi o same gry wideo – kiedyś wielbiciel FPS-ów, teraz nawrócony na przygodowe gry akcji. Poza tym interesuje się też bijatykami (szczególnie Mortal Kombat), RPG-ami oraz wszystkimi tytułami nastawionymi na pojedynczego gracza. Od czasu do czasu lubi również pograć w tenisa, siatkówkę czy piłkę nożną. Dumny mieszkaniec Pomorza i Pucka.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
4
5
11
12
25

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2025-02-04
15:22

stg.Olo Pretorianin

W sumie nie trzeba by dużo zmieniać aby NMS był jeszcze bardziej wciągający :) nawet przy użyciu obecnej zawartości.Odniosę się tu do trybu "porzuceni" gdzie jesteśmy tylko pojedyńczym rozbitkiem wśród gwiazd i tylko to trzeba dodać do tego trybu gry gdzie nie musimy robić fabuły i samouczka:
1) dodać możliwość wybudowania stacji obsługi statków znalezionych ( odzysk) obecnie brak .
2) dodać możliwość odbudowy stacji kosmicznej ( co wymusi na nas większą explorację i budowę )
3) dodać możliwość odbudowy znalezionego frachtowca .
4) po tych wszystkich grindowych akcjach gdy frachtowiec jest ready do startu a baza rozbudowana do maksa pojawia się sygnał od autofagów i
przechodzimy do odnalezienia zaginionej cywilizacji robotów co da nam możliwość odwiedzenia gazowych gigantów ( obecnie niemożliwe do
realizacji w tym trybie).
Tak skonstruowany tryb gry dałby nam totalną wolność w exploracji (bez fabuły) i tylko końcówka by rozjaśniła tą samotną walkę :).
Obecnie aby zwiedzić wszystko trzeba ciągnąć fabułę (questy) a w trybie samotnika nic nie możemy zdziałać bo brakuje stacji obsługi statków i dalej jak wybudowanie własnej bazy nie zdziałamy nic.

Komentarz: stg.Olo
2025-02-04
14:20

sabaru Senator

Mikro transakcje nie ale jakieś większe dlc było by w ręcz zalecane. Ale naprawdę większe, np. z nową fabułą.

Komentarz: sabaru
2025-02-04
14:17

sabaru Senator

Ja bym się chociaż z jednej planety ucieszył, która by była bardziej rozbudowana. Np. w końcu by dodali jakieś większe miasta.

Komentarz: sabaru
2025-02-04
14:16

Kwisatz_Haderach Senator

Kwisatz_Haderach

Jak widac mozna.
I NMS doskonale pokazuje ze to pierd... ze gra potrzebuje zrodla dochodu po premierze bo inaczej devsi zdechna zglodu, to sa bzdury.
W znakomitej wiekszosci produktow i branz to tak nie dziala i jakos dalej istnieja, ale gracze uwierza we wszystko lol.

W przypadku gry AAA, klika milionow kopii po 60 dolcow (powiedzmy trzy) to rowniez wystarczajaco zeby utrzymac studio przez lata i zarobic jeszcze do tego krocie. To jest 180 milionow przychodu. NAwet jak budzet gry to 150 (a to jest bardzo duzo juz, gry majace takie budzety sprzedaja sie w 10 milionach+, nie w trzech), zostaje 30 na czysto zysku.

AA z milionem+ to kolosalny sukces finansowy (np Life Of P czy Refantasio).

Komentarz: Kwisatz_Haderach
2025-02-04
14:03

Paprykarz Pretorianin

Też się nad tym zastanawiam. Za tak duże i regularne aktualizację nikt by się nie obraził jakby dodali jakieś mikrotransakcje, choćby kosmetyczne. A oni od lat jadą tylko na hajsie, który zarobili za sprzedaż gry.

Komentarz: Paprykarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl