Studio GIANTS Software pochwaliło się, że Farming Simulator 17 pozwoli wcielić się w kobietę. Taka opcja pojawi się po raz pierwszy w historii tego popularnego cyklu rolniczych symulatorów.
Kilka dni temu pisaliśmy o ujawnieniu daty premiery Farming Simulator 17, czyli tegorocznej edycji najpopularniejszej pecetowej i konsolowej serii rolniczej. Okazuje się, że poza licznymi ulepszeniami technicznymi autorzy zamierzają się także wpisać w modny obecnie trend zwiększania roli płci pięknej w grach i po raz pierwszy w historii cyklu pozwolą nam pokierować kobietą.

Twórcy, czyli ludzie ze studia GIANTS Software, wprowadzili opcję wyboru płci postaci na życzenie samych fanów. Rozpoczynając rozgrywkę będziemy mogli dowolnie ukształtować wygląd naszego wirtualnego alter-ego, a potem podczas zabawy pojawi się także opcja zatrudniania do pomocy zarówno mężczyzn, jak i kobiet.
Pojawienie się płci pięknej w grze nie będzie jedyną nowością. Gra powstaje na ulepszonym silniku Farming Simulator 15 i zaoferuje upiększone wersje wszystkich dostępnych w tej produkcji map, w tym także terenu Sosnovka ze Złotej Edycji, a do tego doda jeden nowy poziom umiejscowiony na wybrzeżach Pacyfiku.
Lista możliwych do uprawiania roślin rozszerzy się m.in. o słonecznik i soję. Pojawi się także opcja dodatkowego zarobku poprzez wykonywanie misji zlecanych przez innych rolników. W grze znajdziemy ponad dwieście maszyn, opracowanych na podstawie licencji uzyskanych od 60 producentów. Dodana zostanie możliwość leasingowania sprzętu oraz transportowania wielkogabarytowych towarów za pomocą pociągów towarowych. Ponadto po raz pierwszy w historii cyklu fanowskie modyfikacje zostaną udostępnione także posiadaczom konsol.
Przypomnijmy na koniec, że Farming Simulator 17 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 25 października tego roku.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
11

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.