Niespeclajnie mnie to martwi po takich (s)hit'ach jak d3/q4 w wykonaniu pana Carmacka ;D
Dla mnie ostatnia porzadna gra id bylo rtcw (nie mylic z nedznym et ale to juz nie produkcja id nawet)
To było do przewidzenia...
StoogeR --> shit to jest z ciebie. IMO finalne wersje D3&Q4 są nie wiele gorsze, od tych zapowiadanych...
Btw: przechodzę kolejny raz D3, IMO jest to jeden z najlepszych FPSów...
Only one man stands between Hell and Earth...
:P No dobra moze niepotrzebnie to napisalem :D Watpie jedak by ktos kto gral wczesniej w rtcw sie ze mna nie zgodzil ;D (ehh lezka w oku sie kreci - dziwka, azult, depot czy duelki na ctfie... to byly czasy)
skiper9 - oks sory, moglem napisac inaczej. D3 nie wniosl nic do gatunku poza nowym enginem/grafa wiec imo (>IMO<) jest shitem. Sadzilem ze ludzi sie domysla ze wyrazam tylko wlasna opinie. Tobie za to radze spuscic z tonu troszke i nabrac dystansu. Ja wypowiadalem sie tak o grze, Ty o czlowieku.
StoogeR -> a ja się z toba zgadzam. Przy poprzednich częściach Dooma i Quake'a (zwłaszcza I i II) spędziłem wiele, wiele godzin. Te ostatnie części to dla mnie badziewie i wcale mnie nie martwi, że teraz będą robić tylko na konsole. Niech sobie robią (Quake z padem w ręku ha ha ha).
Carmack zrobi Sapera i Pasjansa na Silniku Q4 czy jak kto woli Dooma 3:)))
Pafun - to już było. Sam zagrywałem się na Dreamcaście w Quake 3 - przez modemik :)
LOL. Carmack po druzgocacej wrecz odpowiedzi fanow na D3 i Q4
postanowil ze lapiej zmienic front... czemu mnie to nie dziwi?
chyba nie moga juz niestety nadgonic za Unreal'em i FarCry'em
ktore lacznie z HL2 pokazaly jak mozna porzadnie zrobic FPP
no coz... jakos nie za bardzo mnie to martwi
(szczegolnie, ze zarowno D3 jak i Q4 mnie osobiscie w ogole nie wciagnely)
Troche pokory ludzie przed czlowiekiem ktory od lat napedza rynek. Nie pamietacie juz ktos zrobil wolfenstein, quake, czy quake 3 ? To ze doom3 poszedl w kierunku ktory nie spodobal sie czesci graczy i to ze konkurencja nie spi nie oznacza ze na czlowieku mozna juz psy wieszac.
ps. q4 nie zrobilo idsoftware
StoogeR -->> nędzne ET??? Gra w którą od lat gra cała rzesza ludzi, gdzie istnieją setki klanów, modów nowych map itp??? Napisz coś jeszcze ciekawego! Jeśli ci się nie podoba, to można napisać, że nie jest w twoim typie, a nie że jest nędzna.
MarcinRegin -> Grałem w RCTW wiele godziń. ET zaś mnie nie przyciągneło do monitora na dłużej, dlatego zgodzę się z nim, że ET jest nędzne. To jest jakby moje zdanie.
A co do śmiesznego argumentu o popularności to... Miliony się zagrywają w Simsy więc nie wieszajcie na tej produkcji psów! :)
StoogeR ---> A ja sie z Toba zgadzam, D3/Q4 to co najwyzej sredniej jakosci produkty i to ze Carmack bedzie robil gry na konsole ani mnie to nie dziwi ani martwi ale co do Enemy Terytory to sie juz nie zgadzam bardzo fajna gierka na multi i w dodatku darmowa.
Cos ten news malo aktualny :-] Bo jego ostatnia wypowiedz byla taka ,ze xbox360 nie ejst taki mocny i dzisiejsze hi-end PC go zjadaja pod wzgledem mozliwosci :-] .
tom666 za pierwszego quaka glownie odpowiadal John Romero :P . Wtedy Carmack byl jeszcze pionkiem :D .
Mr_Hyde ---> Opowiedz nam za co odpowiadał John Romero w Quake'u zatem, bo widzę, że posiadasz jakieś zaskakujące informacje. Wytłumacz też, dlaczego Carmack w czasach Quake'a był pionkiem.
Mr_Hyde ---> wlasnie, mnie tez to bardzo ciekawi. Bo z tego co ja wiem to panowie carmack i romero caly czas sie klocili (jak to ladni ktos napisal "mieli inne poglady na robienie gier), ale w wiekszosci wypadkow zostawalo tak jak tego chcial carmack... a gdy romero juz pokazal na co go stac gdy zostal glownym koordynatorem tworzenia gry... no coz, o daikatanie nikt nic milego juz dzis nie powie ;p
Romero wyleciał z id Software, bo nie przykładał się do roboty. Carmack jest siłą napędową id od początku i to dzięki niemu do tej pory firma istnieje. Stworzył wszystkie silniki, wynalazł deathmatch, itd. Romero nie uczestniczył w produkcji oprogramowania, które napędzało gry id.