Inner Chains – nowe screeny i wiadomości o polskim FPS-ie

Deweloperzy z polskiego studia Telepath’s Tree podzielili się nowymi informacjami dotyczącymi ich debiutanckiego projektu, którym jest gra Inner Chains. Producenci przedstawili informacje dotyczące fabuły tego FPS-a science-fiction z elementami horroru, a także zaprezentowali go na pierwszych screenach.

Michał Kułakowski

4

Na razie premiera gry została potwierdzona jedynie na PC

W ubiegłym tygodniu informowaliśmy o zapowiedzi gry Inner Chains, pierwszoosobowej strzelanki z elementami horroru, tworzonego przez debiutanckie warszawskie studio Telepath’s Tree, które założone zostało przez byłych pracowników rodzimych firm z branży elektronicznej rozrywki, takich jak CD Projekt Red, Platige Image, Techland, People Can Fly oraz Flying Wild Hog. Tytuł został przedstawiony światu jedynie pod postacią krótkiego i enigmatycznego teasera. Dziś twórcy zaprezentowali się konkretne informacje dotyczące fabuły oraz rozgrywki, a także pokazali pierwsze screeny. Inner Chains ukaże się na komputerach PC, ale na razie nie znamy jeszcze przybliżonej daty premiery.

Świat i fabuła Inner Chains mogą być jednym z głównych atutów produkcji. Akcja tytułu rozgrywa się w przyszłości oddalonej o kilka milionów lat. Przez ten niewyobrażalnie długi okres Ziemia przeszła niezwykłą transformację. Pozostawione same sobie i obsługiwane przez AI maszyny weszły w symbiozę z naturą, tworząc dziwaczne i niepokojące biomechaniczne byty, w fantastyczny sposób kształtujące krajobraz planety, której wygląd inspirowany jest surrealistycznymi grafikami Tomasza Strzałkowskiego, założyciela Telepath’s Tree. Po niezliczonych katastrofach i zmianach ludzie utracili dawną wiedzę o technologii, wiodąc teraz proste życie na poziomie zbliżonym do naszego średniowiecza.

Grę napędza silnik Unreal Engine 4

Produkcja jest klasycznym FPS-em, z elementami survivalu oraz horroru. W trakcie zabawy gracze będą stopniowo poznawać historie świata, a także eksplorować kolejne nieliniowe lokacje. Duży nacisk ma zostać położony na wykorzystanie przez nas różnych naturalnych pułapek oraz ukształtowania terenu. Większość wyzwań i spotkań z wrogami potencjalnie mamy rozwiązywać na kilka sposobów. Co ważne, twórcy obiecują, że gra nie będzie prowadzić nas za rękę i zaoferuje jedynie wskazówki co do tego jak wykonać kolejne zadania – ich rozwiązanie musimy odnaleźć sami.

Inner Chains napędza silnik Unreal Engine 4. Efekty jego zastosowania możemy zobaczyć na opublikowanych screenach lokacji oraz modelu postaci z gry. Twórcy starają się oddać klimat twórczości Strzałkowskiego, równocześnie nadając grze unikalny wygląd.

Świat tytułu kształtują biomechaniczne byty i stworzenia

Wstępny model jednego z przeciwników

Jedna z broni, którą będziemy wykorzystywać podczas zabawy

  1. Oficjalna strona Inner Chains
Inner Chains

Inner Chains

PC PlayStation Xbox
Data wydania: 18 maja 2017
Inner Chains - Encyklopedia Gier
4.4

GRYOnline

4.6

Gracze

4.8

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń

Fallout 4 – zobacz, jak wyglądałaby gra w rzucie izometrycznym

Następny
Fallout 4 – zobacz, jak wyglądałaby gra w rzucie izometrycznym

Tylko w sierpniu na Steamie kupiono 60 milionów gier

Poprzedni
Tylko w sierpniu na Steamie kupiono 60 milionów gier

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl