Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lutego 2012, 08:45

autor: Mateusz Kądziołka

Imperial Agent Operative – drzewo Medicine

Opis talentów z drzewa Medicine dla Imperial Agent Operative.

Imperial Agent Operative – drzewo Medicine - ilustracja #1

Drzewo Medicine

Pierwszy poziom:

Incisive Action (2 pkt.) – redukuje czas aktywacji Kolto Injection o 0,25 s/pkt i daje tej umiejętności 50%/pkt szansy, aby dać buff Tactical Advantage.

Precision Instruments (2 pkt.) – redukuje koszt Corrosive Dart, Debilitate i Sever Tendon o 2/pkt.

Imperial Education (3 pkt.) – zwiększa Cunning o 3%/pkt.

Drugi poziom:

Endorphin Rush (2 pkt.) – Adrenaline Probe natychmiastowo odnawia 8/pkt energii.

Medical Consult (3 pkt.) – zwiększa moc umiejętności leczących o 1%/pkt, a gdy Tactical Advantage jest aktywny o 2%/pkt.

Surgical Steadiness (2 pkt.) – redukuje pushback otrzymywany w czasie używania umiejętności leczących o 35%/pkt i redukuje threat generowany podczas leczenia o 5%/pkt.

Chem-resistant Inlays (2 pkt.) – redukuje otrzymywane obrażenia o 2%/pkt.

Trzeci poziom:

Prognosis: Critical (2 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne Diagnosis Scan o 15%/pkt.

Kolto Probe (1 pkt.) – umiejętność, która leczy cel przez 18 s. Kumuluje się do 2 razy.

Sedatives (2 pkt.) – gdy działanie Sleep Dart kończy się, cel jest dotknięty Sedatives, przez co obrażenia zadane przez niego są zredukowane o 25%/pkt przez 10 s.

Czwarty poziom:

Patient Studies (2 pkt.) – trafienia krytyczne Diagnostic Scan odnawiają 1/pkt energii.

Medical Engineering (3 pkt.) – każde ticknięcie ma 10%/pkt szansy, aby dać Tactical Advantage. Efekt ten nie może pojawić się częściej niż raz na 9 s. Każdy poziom, poza pierwszym, redukuje ten limit o 1,5 s.

Evasive Imperative (2 pkt.) – udany unik powoduje zwiększenie szybkości poruszania się o 10%/pkt.

Piąty poziom:

Tox Screen (1 pkt) – Toxin Scan usuwa negatywne efekty mentalne z celu i leczy go.

Medical Therapy (2 pkt.) – zwiększa moc leczenia HoT-ów o 5%/pkt i Surgical Probe o 3%/pkt.

Surgical Probe (1 pkt) – umiejętność, która konsumuje Tactical Advantage, by natychmiastowo uleczyć cel.

Surgical Precision (1 pkt) – zwiększa moc leczenia Surgical Probe o 15%. Dodatkowo, Surgical Probe natychmiastowo uruchamia Tactical Advantage, gdy jest użyty na celu mającym mniej niż 30% punktów życia.

Szósty poziom:

Med Shield (2 pkt.) – zwiększa otrzymywane leczenie o 7,5%, gdy Shield Probe jest aktywny.

Accomplished Doctor (3 pkt.) – zwiększa bonus leczenia krytycznego umiejętności Kolto Injection, Kolto Infusion i Recuperative Nanotech o 10%/pkt.

Siódmy poziom:

Recuperative Nanotech (1 pkt) – umiejętność lecząca do 4 sojuszników w promieniu 10 m przez 15 s.