692 miliony złotych to szacunkowa wartość polskiego rynku gier wideo w 2011 roku. Tak wynika z danych przygotowanych przez nasz serwis. Odnotowaliśmy wzrost w segmencie gier pudełkowych (wbrew tendencjom globalnym), ale największą dynamiką cechują się produkcje typu freemium, których rozwój jest błyskawiczny.
pozostałe
Szymon Liebert
2 grudnia 2011 10:36
Czytaj Więcej
Model "Free to play, pay to win" nie nazwałbym rozwojem, a raczej płatnymi cheatami online.
Zobaczcie jak masowe przechodzenie na tego typu model usługowy zabija e-sport chociażby.
Z nowych gier e-sportowych mamy chyab tylko starcrafta 2.
@Lukxxx
Jeszcze LoL.
A wyniki rynku dobre biorąc pod uwagę, że szturm cyfrowej dystrybucji właściwie zastał naszych sprzedawców z ręką w nocniku. Sam w tym roku nabyłem dużo gier, ale tylko dwie w polskich sklepach: DC Universe Online i X Antologia. Po prostu sklepy nie mają jak konkurować z promocjami takiego Steama czy Gamersgate.
A gdzie jest dostepny caly raport ? Rozumiem ze wasz prezes nie pokazal jednego slajdu na konferencji :P
Free to play to całkiem inny segment w Polsce. Nie uświadczysz tam wysoko budżetowych gier. To stagnacja abo i regres a nie postęp.