Studio RocketWerkz podało plany na pierwszy tydzień rozwoju Icarusa. W ciągu najbliższych dni otrzymamy nowe misje i poprawki wydajności.
W skrócie:
W ubiegły piątek zadebiutował Icarus, czyli survival od twórcy DayZ. Teraz studio RocketWerkz zdradziło plany rozwoju produkcji w pierwszym tygodniu po premierze. W najbliższych dniach gra otrzyma nowe misje oraz poprawki wydajności.
Informacje opublikowane przez twórców są dość ubogie w szczegóły. Wiadomo, że w planach jest codzienne wypuszczanie nowych aktualizacji. Oprócz standardowego usuwania błędów, łatki te mają również poprawić wydajność produkcji. Deweloperzy zwrócili bowiem uwagę na fakt, że część graczy narzeka na stan techniczny Icarusa.
Oprócz tego do gry zawitają nowe misje. Mają one powstać w oparciu o sugestie społeczności, która skupiła się wokół tytułu. Poza tym na ich temat nie wiemy praktycznie nic.
Inne tematy, które mogą Cię zainteresować:
Dodatkowo twórcy pochwalili się, że w miniony weekend w ich produkcję zagrało ponad 50 000 osób. Jeśli zerkniemy w statystyki SteamDB, to okaże się, że w produkcji przebywało maksymalnie około 52 500 graczy.
Plany twórców na ten moment są dość mało konkretne, więc ciężko przewidzieć, jak duże zmiany przyniosą aktualizacje. Możliwe jednak, że chociaż częściowo uda się wyeliminować problemy, na które narzekają gracze.
Więcej:„Najgorszą opcją jest nigdy tego nie ruszać”. Blizzard ryzykuje i znów przebudowuje Diablo 4
Gracze
13

Autor: Agnieszka Adamus
Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.