Havok w nowych grach firmy Blizzard Entertainment
Nareszcie Blizzard zaopatrzył się w jakąś nowoczesną technologię :) I teraz ze zdwojoną siłą pojawią się "informacje" o Diablo 3 i StarCraft 2 ;)
no strasznie nowoczesna technologia, rzeczywscie ; ) chociaz biorac pod uwage czas w jakim blizz wydaje cokolwiek nowego to w sumie ;p
zeeke - ale o co chodzi? Najnowsza wer. Havoca jest o niebo lepsza niż obecny syf jaki dostarcza Ageia.
Łooo... i lotniskowce Protkow beda sie tak ladnie rozwalac na tryliard kawalkkow! :)
GRAW na Havok? Przeciez tam jest AGEIA.
:OOO
Jakto!? To po kiego wraz z GRAWem instaluja sie sterowniki AGEIA?
Nie wspominajac testow dzialania z i bez tej karty.. Ciekawe;p
Auxarius -> Ale to są niektóre biblioteki tylko. Havoc jest głównym systemem fizycznym, z którego jak sądzę korzysta AGEIA.
qrde nie jestem tym taki zachwycony. jakoś tak jak blizzard zawsze robił po swojemu, a nie kupywal to bylo to moze nie tyle lepsze od konkurencji, ale tworzylo klimat...
AGEIA nie korzysta z Havoc, raczej odwrotnie.
A to tylko pokazuje że są komplementarne, bo AGEIA przejmuje obliczenia które bez tej karty robiłby procek. I robi to 1000x szybciej bo jest dedykowana do takich obliczeń w przeciwieństwie do procka ogólnego przeznaczenia.
ROTFL niezle sie usmialem :D
"A to tylko pokazuje że są komplementarne, bo AGEIA przejmuje obliczenia które bez tej karty robiłby procek. I robi to 1000x szybciej bo jest dedykowana do takich obliczeń w przeciwieństwie do procka ogólnego przeznaczenia."
------------------
A potem wysyła na ekran tony kiepsko zoptymalizanych obiektów, z których wyświetleniem musi poradzic sobie karta graficzna. A ponieważ z reguły sobie nie radzi powoduje to spadek fps o około 30%.
Nie sądzę więc, by szanse powodzenia miało obecne rozwiązanie, generujące nowe wielokąty z całkowitą beztroską wobec karty, która będzie musiała to wyświetlic. Dlatego AGEIA umrze. I dobrze, bo częśc procedur jest bezczelnie rżnieta z Havoka.
Naczelnyk-
A potem wysyła na ekran tony kiepsko zoptymalizanych obiektów, z których wyświetleniem musi poradzic sobie karta graficzna. A ponieważ z reguły sobie nie radzi powoduje to spadek fps o około 30%.
Możesz mnie oświecić - co to jest kiepsko zoptymalizowany obiekt ? Niewystarczająco prymitywny ?
Nie sądzę więc, by szanse powodzenia miało obecne rozwiązanie, generujące nowe wielokąty z całkowitą beztroską wobec karty, która będzie musiała to wyświetlic. Dlatego AGEIA umrze. I dobrze, bo częśc procedur jest bezczelnie rżnieta z Havoka.
Moc kart graficznych z reguły podwaja się w rok-półtora , więc karty które to wyświetlą bez kłopotu pojawią się szybciej niż myślisz. Procedury zerżnięte z Havoka - masz jakiś dowód? Przeglądałeś dokumentację/kod źródłowy czy po prostu chrzanisz bez sensu ?
Albz-----
Możesz mnie oświecić - co to jest kiepsko zoptymalizowany obiekt ? Niewystarczająco prymitywny ?
No z tym tekstem to Ci się udało. Tak obiekt docelowy w grach jest optymalizowany tak by wyglądał jak pierwotny ale zawierał ileś tam razy mniej poligonów. Fakt że nie wiem jak to ma się do efektów generowanych przez AGEIA, ale widocznie ma, bo przykładem tu był GRAW, gdzie bez wiekszych fajerwerków gra sporo zwalniała. Może Naczelnyk nas nieco bardziej oświeci - jakiś link czy cuś?
Zresztą skończcie się podniecać tą AGEIA, bo klapą jest i każdy to już wie.
Triber, poszukaj na forum Ubisoftu wypowiedzi posiadaczy AGEIA i wszystko jasne.
Albz, 'dowód'? Nie, nie mam 'dowodu'. Po prostu wierzę wypowiedziom twórców havocka, którzy rzadko cokolwiek komentują, ale jak już to z sensem i bez marketingowego kitu.
Taki Havok w WoWie... To było by piękne, a zarazem bolesne (lagi)