Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 marca 2022, 09:10

autor: Adrian Werner

Halo Infinite - tryb kooperacyjny opóźniony

Mamy złe wieści dla fanów Halo Infinite. Studio 343 Industries ogłosiło, że premiera trybu kooperacyjnego została opóźniona.

Rozwój Halo Infinite nie przebiega zgodnie z planami. Zespół 343 Industries opuścił główny projektant multiplayera, a twórcy poinformowali o opóźnieniu premiery trybu kooperacyjnego.

Problemy twórców Halo Infinite

  1. Studio 343 Industries zakomunikowało, że wbrew wcześniejszym zapowiedziom tryb co-op nie zadebiutuje wraz ze startem drugiego sezonu, czyli 3 maja.
  2. Twórcy zapewniają, że prace nad trybem kooperacyjnym postępują w dobrym tempie i wciąż w planach jest wypuszczenie go w trakcie drugiego sezonu.
  3. Andrew Witts, który stał na czele zespołu odpowiedzialnego za multiplayer w Halo Infinite, ogłosił, że opuścił szeregi studia 343 Industries.
  4. Nie wiadomo, czy opóźnienie trybu kooperacyjnego ma związek z odejściem Wittsa.

Twórcy mieli również garść dobrych nowin. Prace nad trybem Forge, pozwalającym na tworzenie własnych map i wariantów rozgrywki, mają przebiegać dobrze. Studio 343 Industries zaczęło do niego dopuszczać wybranych członków społeczności, a ich sugestie wpłyną na ostateczny kształt trybu.

Ponadto w studiu grupa deweloperów już pracuje nad trzecim sezonem Halo infinite, ale na razie 343 Industries nie jest gotowe zdradzić, co on zaoferuje.

Przypomnijmy, że darmowy tryb multiplayer Halo Infinite zadebiutował w listopadzie 2021 roku, a w grudniu ukazała się płatna kampania fabularna. Gra wydana została na PC, Xboksa One i Xboksa Series X/S. Jest dostępna także w abonamencie Game Pass, zarówno na pecetach, jak i konsolach.

  1. Recenzja gry Halo Infinite – oldskul jest cool
  2. Halo Infinite – poradnik do gry
  3. Oficjalna strona marki Halo

Abonament Game Pass kupisz tutaj

ZASTRZEŻENIE

Firma GRY-OnLine S.A. otrzymuje prowizję od wybranych sklepów, których oferty prezentowane są powyżej. Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, żeby wybrać tylko ciekawe promocje – przede wszystkim chcemy publikować najlepsze oferty na sprzęt, gadżety i gry.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej