Zadebiutowała wersja 0.5 modyfikacji Extended Features, czyli największego moda do GTA Vice City, który ulepsza grę i wprowadza masę nowych elementów do klasyki studia Rockstar Games.
Od premiery GTA Vice City minęły już prawie dwie dekady, ale wielu graczy do dzisiaj lubi regularnie powracać do tej gry. Mocno ułatwia to bogaty wybór modów ulepszających tę klasykę. W sieci właśnie zadebiutowała nowa wersja Grand Theft Auto Vice City Extended Features, czyli jednego z najbardziej ambitnych projektów tego typu.
Jest to największa modyfikacja ulepszająca Vice City z dotychczasowych fanowskich produkcji tego rodzaju. Jej opracowanie zajęło autorowi dekadę. Projekt ulepsza grafikę, dodaje wsparcie dla wysokich rozdzielczości szerokoekranowych oraz poprawia błędy, ale największą jego zaletą są zmiany w rozgrywce oraz rozbudowanie zawartości gry o nowe elementy.
Extended Features wprowadza m.in. wojny gangów o terytoria, w stylu tych z GTA: San Andreas, jak również masę mini-gierek (w tym poker oraz black jack). Mocno rozszerzono także moduły odpowiedzialne za zachowanie NPC-ów.
Ulepszenia spotkały także mapę – wiele zamkniętych obiektów można obecnie eksplorować, a część z nich zaczęła pełnić rolę kryjówek lub obiektów, które można kupić. Ponadto w świecie gry pojawiły się dodatkowe gangi. Nie zabrakło także nowych broni, aut oraz sporego zestawu świeżych misji.
Nowa wersja moda oznaczona została numerem 0.5 i przynosi wiele nowości, z których najciekawsze to:

Na koniec warto dodać, że mod przeznaczony jest wyłącznie do GTA Vice City i nie działa z odświeżoną wersją gry wchodzącą w skład Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition. Instalacja modyfikacji jest prosta. Wystarczy, że pobierzecie ją z serwisu ModDB i wypakujecie archiwum do folderu z grą.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
29

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.