Według doniesień kolejnego wiarygodnego informatora, w GTA 6 początkowo miały znaleźć się trzy miasta, ale dwa z nich zostały wycięte (być może tylko tymczasowo).
W sieci pojawił się kolejny zestaw ciekawych informacji odnośnie Grand Theft Auto VI. Według nich skala projektu miała zostać mocno okrojona w porównaniu z pierwotnymi planami.

Przez ostatnie lata pojawiło się wiele plotek odnośnie GTA 6. W części z nich mowa była o trójce grywalnych bohaterów. Możliwe więc, że Rockstar Games przesadziło z ambicjami na początku produkcji i potem sukcesywnie zmniejszało skalę projektu, wycinając z niego miasta i postacie, aż w końcu zostało z jedną metropolią oraz parą bohaterów.
Wycięte elementy mogłyby w późniejszym terminie zostać dokończone i w jakiejś formie dodane do GTA 6 w ramach rozwoju gry po premierze – tak jak sugeruje Schreier.
Przypomnijmy na koniec, że według wspomnianych ostatnich doniesień na Grand Theft Auto VI poczekamy co najmniej do 2024 roku.
15

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.