Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 lipca 2022, 07:08

autor: Adrian Werner

GTA 6 mogło mieć trzy miasta i cztery postacie, nim Rockstar zaczął je ciąć

Według doniesień kolejnego wiarygodnego informatora, w GTA 6 początkowo miały znaleźć się trzy miasta, ale dwa z nich zostały wycięte (być może tylko tymczasowo).

W sieci pojawił się kolejny zestaw ciekawych informacji odnośnie Grand Theft Auto VI. Według nich skala projektu miała zostać mocno okrojona w porównaniu z pierwotnymi planami.

  1. Informacje te pochodzą od zazwyczaj bardzo dobrze poinformowanego dziennikarza Stephena Totilo z serwisu Axios. Powołuje się on na zaufane źródło związane z Rockstar Games.
  2. Według niego deweloperzy początkowo planowali umieszczenie w GTA 6 trzech miast i czterech grywalnych postaci.
  3. Ostatecznie taki projekt okazał się zbyt ambitny i w grze znajdziemy jakoby jedno miasto oraz dwie postacie, jak kilka dni temu donosił Jason Schreier. Według jego źródeł początkowo w planach była gigantyczna mapa obejmująca dużą część obu Ameryk.
  4. Gra po premierze ma otrzymać dodatkowe miasta.
GTA 6 mogło mieć trzy miasta i cztery postacie, nim Rockstar zaczął je ciąć - ilustracja #1
Źródło: Stephen Totilo / Twitter.

Przez ostatnie lata pojawiło się wiele plotek odnośnie GTA 6. W części z nich mowa była o trójce grywalnych bohaterów. Możliwe więc, że Rockstar Games przesadziło z ambicjami na początku produkcji i potem sukcesywnie zmniejszało skalę projektu, wycinając z niego miasta i postacie, aż w końcu zostało z jedną metropolią oraz parą bohaterów.

Wycięte elementy mogłyby w późniejszym terminie zostać dokończone i w jakiejś formie dodane do GTA 6 w ramach rozwoju gry po premierze – tak jak sugeruje Schreier.

Przypomnijmy na koniec, że według wspomnianych ostatnich doniesień na Grand Theft Auto VI poczekamy co najmniej do 2024 roku.

  1. Wreszcie mamy konkrety o GTA 6; Jason Schreier podał szczegóły
  2. Rockstar Games – oficjalna strona

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej