GTA 6 graficznym przełomem? Rockstar miał zainwestować w nową technologię
Doniesień na temat oczekiwanego Grand Theft Auto VI nigdy za wiele. Najnowsze plotki wskazują, że w produkcji od Rockstar Games wykorzystano zupełnie nową technologię, która może zrewolucjonizować jeden z graficznych obszarów w grach wideo.

Premiera oczekiwanego Grand Theft Auto VI to wciąż bardzo odległa sprawa – gra studia Rockstar Games nie ma zaplanowanej daty premiery czy choćby oficjalnego trailera. Nie przeszkadza to jednak miłośnikom serii z zapartym tchem śledzić doniesień na temat produkcji.
Najnowsza plotka na temat wielce oczekiwanego „dziecka” Rockstara sugeruje, że gra skorzysta z rewolucyjnej technologii graficznej, która wyniesie na zupełnie nowy poziom wygląd i fizykę wody.
Źródłem tych rewelacji jest twitterowy wpis użytkownika Aleix Venturas, który przedstawia się na platformie jako dziennikarz-freelancer. Warto dodać, że jego konto jest zweryfikowane i posiada niebieską odznakę, co oznacza, że Twitter uznaje je za „aktywne, godne uwagi i autentyczne”.
Według Venturasa Rockstar San Diego na potrzeby powstawania GTA VI stworzyło zespół około dwudziestu programistów (via Dexerto), którzy skupili się wyłącznie na opracowaniu wyglądu i zachowaniach wody w grze.
Insider w twiterrowym wątku wspomina, że programiści z Rockstar San Diego korzystają z zupełnie nowej technologii – nieobecnej dotąd w branży gier – która umożliwi też implementację do GTA VI sportów wodnych, takich jak surfing.
Co więcej, jak przekazuje Venturas, samo środowisko wodne ma odgrywać istotną rolę w nadchodzących Grand Theft Auto. Niewykluczone, że w dużym stopniu będzie z nim powiązana fabuła gry.
Trudno zweryfikować na ten moment, na ile powyższe doniesienia są prawdziwe, dlatego zalecamy podchodzić do nich z dużym dystansem – szczególnie, że Aleix Venturas nie jest (jeszcze) zbyt dobrze znanym „leakerem” w świecie gier.

Komentarze czytelników
>WaskiPL< Centurion

Jak mój pies łamał się na wycieraczkę sąsiada to z gówna ułożyła się VI. To musiał być znak. Pobiegłem do domu po aparat aby zrobić zdjęcie i wrzucić na Reditta, ale jak już wróciłem gówno było rozmazane po całej klatce. Następne GTA będzie tak nastawiona na zysk, że ludzie będą zastawiać samochody i mieszkania. A twórcy wydadzą nawet wersje na liczydło. Odkąd odeszli ludzie, którzy te gry tworzyli od początku to zaczynało byc coraz gorzej.
Gość ma znaczek na twitterze to jest wiarygodny. To tak jak w sprawie dla reportera jak ktoś mówi dzień dobry i ma krzyżyk na ścianie to niewinny. Może jeszcze MR. BOSS z YT on też jest klakierem i ma znaczki, ale tylko pocztowe.
mieta33 Pretorianin
Czytam to i chce mi się pierdziec. Przypadek?
zanonimizowany1374860 Konsul
Będzie trzeba kupić kompa za 15000 żeby ta gra działał.
TheKuba Legionista
I cyk Liquid Tracing. Nvidia WTX 5090 za odpowiednią ilość szekli i niech się zacznie strzyżenie. Twórcom przypominam że dobra fabuła powoduje jeszcze większy opad szczęki a jest tańsza w implementacji.
Felipesku Konsul
Ubisoftu i tak nie przebiją. Ubi robi przepiękne gry.
Jak tak spojrzałem na Adsasiny i porównuje z GTA to GTA wymięka. W grach Ubi jest tak dużo detali tj. kwiatów, dzbanków i innych dupereli tu i ówdzie, że FakeStar im do pięt nie dorasta.