Gran Turismo 7 będzie pokazem możliwości PS5. Gra zaoferuje ray tracing i HDR w rozdzielczości 4K i 60 klatkach na sekundę.

Gran Turismo 7 celuje w natywną rozdzielczość 4K i 60 klatek na sekundę wraz z obsługą ray tracingu i HDR. Będzie to kolejny pokaz graficznych możliwości, z których słyną deweloperzy z firmy Polyphony Digital. Oficjalna strona gry ujawniła, w jaki sposób nowa odsłona serii Gran Turismo skorzysta z technologii obecnych w PlayStation 5.
Twórcy obiecują superszybkie wczytywanie wyścigów, bezproblemowe przeglądanie lobby i tworzenie zawodów sieciowych ze znajomymi. Dzięki nowym triggerom będziemy lepiej „czuć” prowadzenie samochodu oraz działanie systemu ABS.
Technologia dźwięku Tempest 3D zadba o to, byśmy poczuli się jak kierowca siedzący w prawdziwym samochodzie. Haptyczne wibracje w kontrolerze DualSense pozwolą dokładnie oddać każdą nawierzchnię toru wyścigowego.
Niestety, wraz z potwierdzeniem rozdzielczości, w jakiej działać będzie Gran Turismo 7, nie poznaliśmy daty premiery. Miejmy jednak nadzieję, że na debiut siódmej odsłony serii gier wyścigowych ze stajni Sony nie będziemy musieli czekać zbyt długo.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
31

Autor: Paweł Musiolik
Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.