EA Maxis uruchomiło głosowanie, dzięki któremu fani The Sims 4 mogą zadecydować o dwóch nadchodzących DLC.
Najmniejsze DLC do The Sims 4 wciąż wywołują dużo niezadowolenia wśród fanów serii. Wiele osób uważa, że ich cena nie jest adekwatna do zawartości. Wydaje się, że EA odkryło dobry sposób na zażegnanie wojny gracze vs. Kolekcje (ang. Kits).
Na oficjalnym koncie na Twitterze marki The Sims pojawiła się informacja dotycząca głosowania graczy. Biorąc w nim udział, fani serii mogą wybrać motyw dwóch nadchodzących Kolekcji.
Głosowanie zostanie zamknięte 21 maja. Uczestnicy mają możliwość oddania tylko jednego głosu w każdej kategorii. Wyniki pozostaną utajnione do chwili zakończenia akcji.
Głosować można w tym miejscu.
Ankieta zawiera dwa pytania, a każde z nich dwie możliwe do wybrania odpowiedzi.
Pierwsze z nich dotyczy Kolekcji z ubraniami. Możemy tu zadecydować, czy wolelibyśmy zobaczyć Simy w kolorowych, nostalgicznych kreacjach, czy też w ciemnych, iście gotyckich zestawach.

Drugie pytanie odnosi się do Kolekcji z przedmiotami do budowania. Tak, jak w poprzednim przypadku, zostaliśmy postawieni przed dwiema opcjami do wyboru: wyposażeniem średniowiecznego zamku lub rozwiniętej technologicznie bazy kosmicznej.

W przeszłości Maxis organizowało tego typu głosowania. W ich wyniku powstał między innymi pakiet akcesoriów Włóczkowe Historie. Niezależnie od wyniku głosowania fani z pewnością docenią szansę bycia częścią procesu twórczego gry.
Więcej:Gracz Battlefield 6 „pociął” mapę do battle royale i zmienił ją w lokacje do klasycznego podboju
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
5

Autor: Sonia Selerska
Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.