No i szacunek dla Tdchlandu.
A jak już pył opadnie po premierze DL:TB to czekam na info. nad czym jeszcze Techland pracuje. Bo już ze 2 lata temu mówili że pracują nad nowym IP RPG
Techland anulował 2 gry, które były w produkcji. Pisano o tym jakiś czas temu.
Gierka spoko ale wkurza mnie pewien bug.. z 5 razy miałem problem gdzie nie było nocy. Przemieńce biegały sobie w blasku słońca i w sumie jeszcze kilka razy pojawiał mi się paskudny deszcz w budynkach. W jednym i drugim przypadku tylko restart pomagał.
Mam podobnie. Znany błąd:
https://www.pcgamesn.com/dying-light-the-beast/rain-bug-fix
Ten deszcz w pomieszczeniach nie tylko wygląda fatalnie, ale też uniemożliwia rozgrywkę.
Odradzam na razie granie. Trzeba czekać na łatki.
Co do deszczu to tez miałem już jedna taką sytuację, natomiast co do dnia i nocy u mnie jest na odwrót i zamiast dnia mam cały czas wczesny poranek
Fakt, bardzo mi się podoba jest dobrze graficznie, miodnie i fabularnie też, polecam 8,0 można dać luzem, zaraz zaczynam walkę.
Chwalić Tencent?! Firmę, która jest jednym z głównych dostawców oprogramowania do systemu oceny społecznej w Chinach, która ma ogromny udział w ludobójstwie Ujgurów? Firmę, której komunikator (WeChat) jest już niemal wciskany na siłę chińczykom, nie da się bez niego wielu rzeczy załatwić - a który zbiera wszystkie dane z telefonu bez wiedzy i zgody użytkowników oraz udostępnia je chińskiemu rządowi żeby mógł prześladować ludzi?
Nie, dziękuję. Ted Bundy pracował na telefonie zaufania, odwodząc ludzi od wylogowania się ze świata. Był w tym dobry. Ale jakoś nikt go nie wspomina jako fajnego i ciepłego człowieka.
Chiny to zamordyzm A firmy zawsze albo szukają zysku albo wykonują zadania które wymaga państwo czy reżim w przypadku chin.
Nie ta to inna ewentualnie zawsze można przejąć znacjonalizowac.
Po 5 godzinach grania na razie to z deszczem nie mialem, za to z przemiencami mialem ze byly w dzien :D ale sen pomogl do rana i juz nie bylo.
ludzie kochają rozwałkę, szkoda że skille są tak słabo zrobione, parkour powinien być na maxa rozwinięty na wejściu, kolejne skille to powinny być związane głównie z rozwałką zombie, nie jakieś skakanie nad głową zombie czy pierdoły których nikt nie używa
Gra mega wciągająca choć faktycznie brak w 90% przypadków zmiany cyklu dzień/noc psuje trochę klimat.
Natomiast sam system levelowania mocno na siłę i w obecnej formie jest całkowicie zbędny. "Drzewko umiejętności" wygląda tak jakby twórcy nie mieli kompletnie pomysłów na jego zagospodarowanie, bo wrzucanie nauki wytworzenia granatów, czy wyrzutni rakiet, gdzie z powodzeniem mogłoby to się zdobywać w formie schematów to dla mnie lekkie nieporozumienie.
Szkoda, że nie ma jakiegoś chociaż bazowego systemu "szybkiej podróży", bo im dalej w las tym niektóre misje są tak mocno oddalone od głównego huba, że czasem się odechciewa robić misje, która jest na drugim końcu mapy.
Generalnie jest bardzo fajnie. 8/10 ode mnie. Byłoby 9, ale skille z dupy i zepsuty fundamentalny system dnia/nocy.