Gracze ocenili pokaz The Blood of Dawnwalker. Po 21 minutach wielu z nich wyzbyło się wątpliwości: to Wiedźmin 3 z bolączkami
Prezentuję się trochę drewniane i graficznie tyłka nie urywa, ale sam gameplay całościowo mnie przekonał i na pewno zagram na premierę. Mam nadzieję, że skoro planują tytuł jako trylogię, to zacznie się tak samo jak Wiedźmin. W1 był rownież drewniany, ale z każdą kolejną grą bardziej wszystko dopracowywali.
Raczej tak to będzie wyglądać. Wiedźmina 1 robili po kosztach na silniku z Neverwinter Nights, bo mieli pozwolenie i jakieś tam doświadczenie (dostosowywali te gry pod rynek PL).
Tutaj myślę będzie podobnie - robią chwilowo to co już potrafią używając znanych sobie rozwiązań i motywów mając ograniczone środki.
Jak wypali, to pewnie z gry na grę będzie tylko lepiej... a szczerze nawet jak będzie podobnie, to dla mnie nie ma w tym nic złego - nie jest archaicznie i mimo wszystko nie trzeba specjalnie "przymykać oka" na to co prezentują - jest spoko, może nie super nowocześnie, ale już przywoicie i jak gra będzie się bronić to mechaniki i grafika mi nie przeszkadzają.
Tzn jacy gracze? Tutaj jak się poczyta komentarze, to ludzie wcale tak nie uważają w większości.
Jestem zdania aby grę wypuścili dopiero 2027 i dopieścili wszystko. A tak wydadzą średniaka i będą łatać dwa lata.
ludzie w komentarzach na yt ciepło się wypowiadają, piszą co można poprawić i kibicują twórcom, tylko polaczki cebulaczki hejtuja, większość z was nawet stać nie będzie, żeby w to na ful detalach zagrać, a komentujecie xdd
Na yt to z reguły ludzie pieją z zachwytu nad byle czym. Przecież w tym pokazie nie ma niczego rewolucyjnego. Na razie to wygląda, jak jakieś bieda dlc do W3.
Nie potrzeba rewolucji by dobrze się bawić.
Zgoda, nie potrzeba rewolucji, żeby się dobrze bawić, ale przydałoby się chociaż trochę własnej tożsamości. A czy to będzie lepsze niż 95% nowych, wysokobudżetowych gier, to się dopiero okaże, do premiery daleko. Mnie ten pokaz nie zachwycił.
Po UE należy się spodziewać tak chujowej optymalizacji że nikt nie zagra na full detalach xd.
Sztywno i leciwie to wygląda...Do tego tematyka wampirza, z groteskową toną krwi niezbyt mnie jara.
Z drugiej mają ciekawe pomysły z tą nieliniowością, upływem czasu, to może być duży atut dla mnie.
Ostatecznie gra, chyba nie będzie zbyt długa, więc może dam jej szansę.
Tematyka wampirza potrafi być genialna - polecam Vampire the Masquerade: Bloodlines by zobaczyć jak potężny ma potencjał
Może i leciwie, ale co z tego? Wiedźmin 3 (a ta gra wygląda na dosłownie jego klona) nawet dzisiaj jest świetny i spokojnie kopie po tyłku grubą większość gier jakie wyszły przez ostatnie dziesięć lat.
Ja raczej dam szansę bo mimo tej "leciwości" myślę, że dalej da masę frajdy - oby tylko fabuła była dobra, a reszta spokojnie się obroni.
Poczekam aż dadzą jakiś gameplay w normalnym języku i wtedy sobie ocenie. Tutaj zobaczyłem z 2 min i nie chce słuchać obcego języka jak w grze ma być normalny polski język.
Marudzenie, że drewniane, sztywne i leciwie... serio?
Wole to, niż te wszystkie efekciarskie przepełnione feerią kolorów i pełne ADHD gierki jakimi ostatnio nas raczą.
Fakt, może samą walkę mogliby poprawić, ale jeżeli faktycznie będzie to Wiedźmin 3 w innych szatach (a dosłownie tak wygląda) to szczerze mówiąc biorę to bez marudzenia - od tamtej pory (premiera Wiedśmina 3) gry w tym konkretnym stylu, które zbliżyły się do niego poziomem policzę na palcach jednej ręki.
Bardzo mi się podoba, choć walka budzi pewne obawy, wydaje się zbyt przeciągnięta jak na random encounter, a wrogowie zdają się być gąbkami na poc... ciosy mieczem.
Moim zdaniem tej grze bliżej do średniaczka AA Vampyra niż Wiedźmina 3. A gdzieś tam w tle widać jakieś elementy rodem z Inkwizytora (2024)...po prostu czuć "drewno".
Nic w tym złego, o ile cena będzie adekwatna...
Patrząc na nowe gry ten Unreal Engine 5 (aka Unreal Unoptimized Stutter Engine 5) faktycznie coś nie domaga.
Nie ma efektu "wow" (kto pamięta progres gier w latach 80, 90 i 2000s ten wie o co chodzi), a przy tym wymagania z kosmosu, mimo że gra nie wygląda dużo lepiej od Wiedźmina 3 z 2015...
No i kluczowym jest jednak czy dowiozą pod względem fabuły, dialogów i questów.
Ale GOL i PPE pompują balonik jakby nadchodził Wiedźmin 5 z wampirami...
Ale ta gra wygląda GORZEJ niż Wiedźmin 3. I nie mam na myśli nasycenia barw.
Moim zdaniem mogli zaczekać z tą prezentacją gameplay'u. Niby to jest dopiero zalążek gry, ale nie wiem po co pokazywać to w tak średnim stanie. Po to żeby część ludzi się zniechęciła do tego tytułu?
GOLowicze rzekli, że będzie średniak. Stalker 2 już cacy, o czym tu pisać?
A tam narzekacie bo za dużo wybitnych gier wychodzi i robicie odnośnie do tych najlepszych. Takich porządnych średniaków a nawet bym powiedział, że dobre 8/10 też się przydaje i musi mieć jakieś bolączki.
Lepiej że jest co poprawiać a do premiery może będzie dużo lepiej niż podjarać się idealnym materiałem a okaże się downgrade na koniec ;)
Możesz wymienić te "wybitne gry" jakie wyszły od czasów Wieśka 3?
Bo mi to tak kilka tytułów na krzyż przychodzi.
A to Wiesiek 3 jest wybitną grą, że trzeba podać wybitne gry które wyszły po nim? xd
Jak dla ciebie wybitne gry to tylko AAA wokół których jest szum, to może faktycznie lepiej myśleć, że od 2015 praktycznie żadna wybitna gra nie wyszła ;)
A gdzie ja napisałem coś o grach AAA? Gościu pisze, że wybitnych gier jest na pęczki to się zastanawiam co to dla niego znaczy.
Co do samego Wieśka 3 to gra ma rekord guinessa (a przynajmniej miała) za ilość zdobytych nagród, do dziś jest grany przez wiele osób mimo premiery dawno temu i masywnie wpłynął na branżę. Jeśli to nie jest 'wybitne' to nie wiem co jest.
Najważniejsze, że nie wygląda jak kolejne współczesne gówno dla małolatów i można mieć nadzieję na porządny, dojrzały klimacik, zamiast tej plastikowej, infantylnej sraki we wszystkich kolorach tęczy z inkluzywnych RPGów ostatnich lat.
przeciez wiedzmin 3 jest wlasnie taka kolorowa gierka dla fortnajciarzy.
na tym screenie jest ujecie z trailera wiedzmina 3 z 2013. faktyczna gra tak nie wyglada
tu masz porownanie tej sceny od 0:13 https://www.youtube.com/watch?v=bX_WePhiYHE
i dlatego na screenie jest KCD2 gdzie w średniowiecznych Czechach możesz zapinać swojego przyjaciela będąc chrześcijaninem?
Baldur's Gate 3, Greedfall i Avowed. To ja już wolę "inkluzywne" RPG niż szaro-bure gry dla nastoletnich edgelordów
Nie mam pojęcia gdzie tam widać Wiedźmina... mi się podobało to co widziałem. Fajnie, że poszli w kierunku bardziej historycznego świata i stylu niż w fantasy. Walka na pewno jest lepsza niż w W3, co akurat nie jest wielką sztuką. Ogólny klimat bardzo mi przypadł do gustu, także trzymam kciuki!
Na dużą zmianę w animacjach czy detalach bym nie liczył. Gra nie jeste AAA, nie ma budżetu AAA.
Ale wygląda naprawdę ładnie, i jeśli będzie dobry gameplay(a na to wygląda) to będzie porządny produkt
Ps. Jak dla mnie gampleyowo nie ma tego sznytu Wieśka. I dobrze.
Wiedźmin był diabelnie łatwy
Oczywiście system walki z for honor i Deliverance. Veni Vedi i z westchnieniem idę dalej. Szkoda bo w końcu ktoś wziął się za wampiry na poważnie.
Wygląda fajnie, zdecydowanie gorzej od Wiedźmina 3 pod niemal każdym względem, ale widać że gierka zaoferuje przyjemny i klimatyczny gameplay. Pewnie wyjdzie fajny średniak.
Żeby tylko ten system walki był rzeczywiście ciekawy i wymagający. Widzę trochę zapożyczenie z Kingdom Come Deliverance (z tymi kierunkami ataku), ale nadal wygląda to jak spamowanie przeciwników jednym atakiem. I to oczekiwanie reszty przeciwników aż zabijesz ich kolegę, żeby wtedy włączyć się do walki... Ile razy będziemy to jeszcze musieli oglądać w grach video?
No pewnie, trzeba zrobić kolejne solulsy, gdzie będziemy każdego mobka klepać dwie minuty czekając na okienko, w międzyczasie robiąc rolki
Gra i tak wydaje się upierdliwa, dużo bloków i wybór kierunku ataku to o wiele więcej niż spamowanie LPM.
Jeśli większość tych jęków na temat grafiki itp. nie jest czystym trollingiem, to nie ma dla rynku gier singleplayer przyszłości. :)
IMHO jak na pierwszy projekt mniejszego studia to wygląda naprawdę zachęcająco. Oczywiście są pytania o system walki, nie wiadomo, czy fabuła dowiezie, a kompletna swoboda z ograniczeniem ilości/czasu na wykonanie zadań nie jest sposobem na ukrycie niewielkiego rozmiaru całości, ale tak jak byłem mocno sceptyczny po pierwszym i drugim trailerze, teraz wreszcie się do tytułu przekonuję.
Poza tym lepszy dopracowany średniak, niż popsute AAA, z którego po opadnięciu kurzu marketingu i lewych recenzji nie zostaje nic (patrz Crapfield, Stalker 2).
Szkoda że w naszym kraju ciągle gry opierają się głównie na fabule a nie systemie. Za dużo opowiadania bajek, za mało algorytmów i ciekawych systemów rozgrywek i trybów gry. Podsumowując za dużo elementów z filmów, za mało samego grania w grach. Chiciaż częściwo mólby nasz rodzimy rynek skupić się na 100% grach bez części fabularnej żeby był jakiś balans. Przykład: DCS Word, ETS. Za dużo u nas artystów przy grach pracuje za mało programistów. Za mało dobrych algorytmów dynamicznego AI u NPC, ruchu uliczengo (sytuacja w Cyberpunk), generowania zawartości, skalowania w grach multiplayer, juz nie mówiąc o grach kooperacyjnych, ale to znowu kod sieciowy. Polskie gry są robione wyłącznie przez humanistów mam wrażenie. Za granicą jest więcej gier w których fabuła robi tylko za tutorial lub jej nie ma wcale. A u nas? Wiecznie opowiadanie bzdur aż do znudzenia.
I jeszcze żeby było śmieszniej coraz więcej treści o filmach w serwisie o grach. WTF?
Taaaa później te doczytałem że oni się idntyfikują jako AAA
Nie wróżę im sukcesu z taka polityka. Jednak jeśli chcesz iść w szranki z tuzami rynku to nie z takim produktem.
Gra wygląda jak porządny AA ale dosyć słaby AAA
Ooo no proszę, zaskoczyli mnie tym systemem walki. Spodziewałem się kolejnego miernego klepiska kombosów połączonym z ciągłym skakaniem i turlaniem się po ziemi jak ta małpa cyrkowa.
A tu miłe zaskoczenie - kierunkowy system walki z ładnymi, nieprzesadzonymi animacjami.
Nie interesowała mnie ta gra, ale teraz... już interesuje.
Dla mnie systemy walki w grach najlepiej pokazują zaangażowanie twórców w swój produkt. Czy robią coś nowego, czy starają się ulepszyć jakiś pomysł, czy po prostu lecą po najmniejszej linii oporu i kopiują takie łajno jak np. Dark Souls.