Gracze Diablo 4 nie chcą ponownie odkrywać mapy. Woleliby porzucić grę

Eksploracja jest bardzo ważnym elementem Diablo 4, co cieszy wielu graczy. Jednak fani martwią się potencjalnym przymusem odkrywania mapy na nowo z każdym kolejnym sezonem.

cooldown.pl

Sebastian Grys

Gracze Diablo 4 nie chcą ponownie odkrywać mapy. Woleliby porzucić grę, źródło grafiki: Blizzard.
Gracze Diablo 4 nie chcą ponownie odkrywać mapy. Woleliby porzucić grę Źródło: Blizzard.

Mgła wojny w Diablo 4 jest jak najbardziej obecna, co oznacza, że lokacje, których jeszcze nie odkryliśmy, są skryte przed naszym wzrokiem. Podczas pierwszego przejścia gry ma to sens, ponieważ motywuje, aby gracz stopniowo odkrywał kolejne tereny. Tym, co przytłacza fanów byłby jednak zupełny widoczności na mapie i konieczność odsłaniania wszystkiego na nowo, wraz ze zmianą sezonu.

Mgła wojny i reputacja

Powyższy problem zyskał sporą uwagę w wątku na Reddicie, w którym użytkownicy wymieniają się swoimi opiniami.

Generalnie, gracze uważają, że Sanktuarium prezentuje się naprawdę dobrze i jest warte eksploracji, ale mapa w kolejnych sezonach powinna pozostać po prostu odkryta. Zdaniem niektórych, odpowiednim rozwiązaniem byłoby przypisanie progresu mapy do konta, a nie do postaci.

Mgła jest tylko jedną z paru bolączek mogących trapić graczy. Nie chcą oni także tracić swojego rozgłosu w grze i musieć zdobywać go od początku. Robienie cały czas tego samego, by zdobyć parę nagród dla wielu fanów nie jest dobrą zabawą.

Mapa i system reputacji to rzeczy, na które patrzę i mówię „Tak, nie będę grał w tę grę dłużej niż jeden sezon”. Co jest cholernie tandetnym sposobem patrzenia na grę, w którą powinieneś być w stanie grać niemal w nieskończoność.

– Girlmode

Pojawia się wiele głosów, że jeżeli Blizzard planuje wykonywać reset z każdym nowym sezonem, to gracze raczej nie zagoszczą w Sanktuarium na więcej niż raz. Ciekawą propozycją jest danie graczom pełnej mapy i reputacji na początek sezonu, aby pozbyć się niepotrzebnego grindu.

Tryb sezonowy powinien po prostu dawać każdemu pełną mapę i reputację od samego początku. W ten sposób wszyscy będą mieli ten sam nowy start, ale nie będziemy musieli farmić reputacji co sezon.

– Damathacus

Zobaczymy, jakie decyzje podejmie Blizzard, ale jeśli chcą zadowolić fanów, to reset progresu może nie być najlepszym pomysłem.

Diablo IV

Diablo IV

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 6 czerwca 2023

Informacje o Grze
7.7

GRYOnline

6.2

Gracze

7.1

Steam

8.8

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

4

Sebastian Grys

Autor: Sebastian Grys

Karierę dziennikarską rozpoczął w sierpniu 2022 roku od współpracy z Newsroomem GRYOnline.pl. Świadomą przygodę z grami wideo zaczynał z takimi tytułami, jak pierwszy Assassin's Creed i Mass Effect, a przez resztę życia pielęgnował swoją pasję, badając rynek gier wideo. Otwarty na gatunki wszelkiej maści – od soulslike-ów, przez klasyczne RPG-i, na immersive simach kończąc. Niespełniony koszykarz, który co roku bezwstydnie kupuje nowe odsłony NBA spod szyldu 2K Sports; posiada także niebieski pas karate. Lubi przebywać na łonie natury, kartkować kolejne strony Vagabonda i raz po raz oglądać serię Hunter x Hunter.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl