GOL na Game Developers Conference
Super, teraz tylko czekać na kolejne filmiki i informacje - zobaczymy czy twórcy gier którzy tam będą nas czymś zaskoczą
Game Developers Conference i tak nie dorównuje Poznań Game Arena :D
San Francisco zrobiło na Was "dobre wrażenie", Łoo dobrze że nie złe, ale ciężko mi sobie wyobrazić iż mogłoby być inaczej.
Liczę na dużo informacji o Fable 2 i nowym projekcie Molyneuxa :]
No i żeby Rare pokazało wreszcie coś nt. Banjo 3.
Nawet na GoW 2 mi nie zależy tak jak na nowym Banjo :D
Może w końcu "wielki" Molyneux podzieli się z nami informacjami o Fable 2 i nowym projekcie nad którym pracuje.
Co tam Fable 2, ja to raczej bardziej czekam na informacje o konsolowej edycji CryEngine 2, a raczej nie na samą prezentację, tylko na komentarze. Już sobie popcorn zakupiłem i czekam na te wszystkie porównania, wojny fanboyów o to która wersja wygląda lepiej itp. itd. Ojj będzie się działo.
remekra raczej nic nie będzie się działo bo Cryengine 2.0 to silnik bez przyszłości :> ?
Nie jestem pewien czy najbardziej technologicznie zaawansowany, silnik nie ma przyszłości, powiedziałbym że ma przyszłość. Głównie właśnie też po to Crytek, stworzył multi platformową wersję silnika, aby konkurować z UE 3.0. Nie wiem jak ty ale ja bym się cieszył gdyby większość gier wychodziła właśnie na tym silniku, bo już mam dość silnika UE 3.0, w którym prawie wszystko się świeci, nawet to co nie powinno, wyjątkiem może tutaj być ME.
Cryengine też był w swoim czasie bardzo zaawansowany technologicznie, a jednak był używany tylko przez Crytek.
Jak popularności UE3.0 nie rozumiem u nie lubię tego silnika, tak nie chce mi się wierzyć, że Cryengine 2.0 będzie popularny. Dla przykładu inny swego czasu świetny silnik, Source, też wielkiej popularności nie miał.
Studia będą robić teraz gry na swoich autorskich silnikach (z dużych firm Capcom, Ubisoft, EA, Activision, Konami, Eidos) albo na tym nieszczęsnym UE3.0. A Cryengine 2 dla mniejszych studiów będzie zapewne zbyt drogi i posłużą się silnikami innych firm. Nie sądzę nawet żeby EA szło w ten silnik. Niemal wszystkie ich gry są bardzo dobrze zoptymalizowane, mają niskie wymagania w stosunku do sprzętu większości graczy. A kiedy sprzęt będący w stanie uciągnąć CE2.0 będzie codziennością powstaną nowe, lepsze silniki.
I pojawienie się tego silnika na konsolach też wiele może mu nie dać.
Gdybym miał wybierać silnik, na którym chciałbym widzieć najwięcej gier (bo wiadomo, że wszystkie gry nigdy nie będą na innych silnikach) to ten napędzający Assassin's Creed. Ewentualnie ten z gier Capcomu. Ale tu musieliby trochę popracować. A może Valve zrobi nowy silnik ? Niczego nie możemy być pewni.
ps. Zaśmiecam temat wiem :P
Pożyjemy, zobaczymy. Ja bym bardzo chciał by jak najwięcej gier wychodziło właśnie na tym silniku, ale pewnie i tak większość będzie używać UE 3.0. Też się dziwię dlaczego silnik Source, jest tak mało wykorzystywany, oferuje on bardzo realistyczną grafiką( nie plastik-fantasik) tym samym ma bardzo małe wymagania.