Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 lipca 2022, 13:32

God of War: Ragnarok - ile fps będzie w 4K?

Wraz z przedsprzedażą nowej części serii God of War poznaliśmy nieoficjalne dane techniczne gry. Możemy spodziewać się dwóch trybów graficznych, które pozwolą zadecydować o maksymalnej liczbie klatek na sekundę.

Premiera kolejnej części serii God of War zbliża się i regularnie poznajemy nowe szczegóły dotyczące aspektów technicznych gry. Ragnarok zadebiutuje w listopadzie tego roku na konsolach PlayStation 4 i PlayStation 5, a przedsprzedaż rozpoczyna się już dziś. Za sprawą reklamowych maili wysyłanych przez brytyjski sklep ShopTo do potencjalnych klientów, wiemy czego możemy się spodziewać w kontekście technikaliów.

Dwa tryby 4K w God of War Ragnarok

Z materiałów promocyjnych wynika, że w God of War: Ragnarok zagramy na PlayStation 5 w jakości natywnego 4K w 30 fps-ach. To jednak nie wszystko, gdyż gra oferować ma także dodatkowy tryb, który pozwoli na rozgrywkę w dynamicznym, upscalowanym 4K nawet w 60 klatkach na sekundę.

Dodatkową zachętą dla graczy ma być technologia 3D Audio. Obecność dźwięku przestrzennego ma ułatwić rozgrywkę oraz uczynić walkę dynamiczną, pozwalając na ocenianie położenia przeciwników, nadciągających z dowolnego kierunku.

God of War: Ragnarok - ile FPS będzie w 4K? - ilustracja #1

Powyższe informacje nie zostały wcześniej upublicznione przez Sony ani potwierdzone po ich pojawieniu się w Internecie. Nie odstępują jednak od standardu technologicznego konsoli, który mogliśmy zaobserwować między innymi w Horizon Forbidden West.

Sonia Selerska

Sonia Selerska

Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.

więcej