God of War Ragnarok to zamknięta historia, nie liczcie na dodatki
Twórca God of War Ragnarok zapytany o ewentualne rozszerzenie fabularne stwierdził, że nie ma co na nie liczyć. Historia opowiedziana w grze jest kompletna.
Krzysiek Kalwasiński

Gościem ostatniego podcastu organizowanego przez Kinda Funny Games był Eric Williams, czyli reżyser God of War: Ragnarok. Za jego pośrednictwem dowiedzieliśmy się, że deweloper chciałby zająć się opracowaniem następnej Castlevanii. Odniósł się również do potencjalnej przyszłości najnowszej produkcji studia Santa Monica. Wychodzi na to, że nie ma co liczyć na rozszerzenia fabularne.
Osoby, które przyjrzały się fabule obu nordyckich odsłon serii, zauważyły, że kilka kwestii pozostaje nierozwiązanych. Nadzieje na ich domknięcie nieco rozpalił Cory Barlog, czyli reżyser większości gier God of War wydanych od 2007 roku. Lakonicznie odpowiedział on na spekulacje i pytania fanów, stwierdzając ostatecznie, że wspomniane kwestie „to historia na inną grę”.
Można było więc przypuszczać, że Santa Monica szykuje przynajmniej rozszerzenie fabularne do Ragnaroku (skoro wiemy, że bezpośredniej kontynuacji nie ma w planach). Najwidoczniej jednak nie ma co na to liczyć. Wspomniany wyżej Eric Williams stwierdził, że w grze znalazło się wszystko, co miało się znaleźć. Tym samym opowieść w niej przedstawiona jest kompletna. Jego wypowiedź dotyczącą tematu znajdziecie w końcówce poniższego filmu. Omawiany fragment zaczyna się po godzinie i 18 minutach.
God of War: Ragnarok dostępny jest od 9 listopada jedynie na PlayStation 5 i PlayStation 4. Zgodnie z oczekiwaniami, gra została przyjęta bardzo ciepło, choć jedna recenzja zwróciła na siebie uwagę dość surową oceną. Niezadowolona zdaje się również organizacja PETA, apelująca o sposób na ominięcie scen przedstawiających przemoc wobec zwierząt.
Więcej:4 grudnia to najważniejszy dzień dla fanów Total War. Twórcy przedstawili plan na ratowanie serii
Czy chcielibyście, aby powstał dodatek fabularny do GoW: Ragnarok?

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- DLC i dodatki
- tytuły ekskluzywne
- God of War (marka)
- Sony Interactive Entertainment
- PS4
- PS5
Komentarze czytelników
TheSkrilex Generał

No i super. Jak dla mnie w grze wszystko zostało wyjaśnione i zakończenie jest czymś naprawdę pięknym - historia Kratosa jest jedną z najlepszych historii w grach. Platyna na poziomie No Mercy wpadła po 48h gry. Moim skromnym zdaniem Gna przebiła Sigrun z poprzedniej odsłony.
Jestem ciekaw czy pokuszą się o odsłonę/odsłony w pewnym cieplejszym kraju ;)
Illuminackiretpalianinnajezdzcazdalekiegokosmosu Generał

Dobrze, bo ten marvelowsko-disneyowski nowy styl fabularny Gowa zniszczył powagę marki.
marcinb Junior
Podzielam trochę zdanie AntekBezMajtek, miałem podobne odczucie od momentu jak odbierałem zamówienie w media expercie i jak przeszedłem do końca grę, jakby to było rozwinięcie wątku Atreusa, bo 1/4 gry się nim grało, no ale przynajmniej rozwinęło postać Kratosa, co oceniam bardzo pozytywnie.