Ghost of Tsushima 2 coraz pewniejsze; nowego inFamous nie ma w planach

Ghost of Tsushima 2 może być coraz bliżej. Dzisiejszy komunikat studia Sucker Punch stanowi kolejną przesłankę odnośnie tego, nad czym obecnie pracuje deweloper.

Hubert Śledziewski

Ghost of Tsushima 2 coraz pewniejsze; nowego inFamous nie ma w planach.
Ghost of Tsushima 2 coraz pewniejsze; nowego inFamous nie ma w planach.

Kilka dni temu przybliżyliśmy oferty pracy w studiu Sucker Punch, które dość wyraźnie wskazywały, że deweloper pracuje nad sequelem Ghost of Tsushima z 2020 roku. Biorąc pod uwagę sukces owej gry, jej kontynuacja nie byłaby, oczywiście, żadnym zaskoczeniem, choć oficjalnej zapowiedzi potencjalnego sequela raczej nie uświadczymy zbyt prędko.

Dziś jednak twórcy puścili „oczko” do fanów, którzy jej wyczekują – w pewnym sensie. Musicie wiedzieć, że studio Sucker Punch będzie świętowało w tym roku ćwierćwiecze swojego istnienia. Deweloper debiutował szerzej nieznanym Rocket: Robot on Wheels, a następnie opracował dwa cykle gier, które zyskały sporą popularność. Mowa o seriach Sly Cooper i inFamous.

W dzisiejszym komunikacie studia możemy przeczytać, że kolejna odsłona ani Sly Coopera, ani inFamous nie jest obecnym projektem twórców. Co więcej, prace nad takową nie zostały też zlecone żadnej innej firmie – choć ich powstania w przyszłości nie da się wykluczyć. Jedyne, czego należy się spodziewać w związku z tymi dwiema markami, to wypuszczenie w PS Store DLC Cole’s Legacy do gry inFamous: Second Son, które do tej pory było oferowane jedynie w ramach wersji kolekcjonerskiej.

Wniosek, który się nasuwa, jest więc prosty – jeśli tylko deweloper nie szykuje znów zupełnie nowej marki, ów obecny projekt to sequel Ghost of Tsushima. Jego opracowanie wpasowywałoby się również w dotychczasowe podejście studia Sucker Punch do tworzenia serii. Jeśli deweloper już jakąś zaczął, to kontynuował ją aż do momentu, w którym zaczęła się ona wypalać. Tego zaś o Ghost of Tsushima z pewnością nie można napisać.

Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima

PlayStation
po premierze

Data wydania: 17 lipca 2020

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

8.6

Gracze

8.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

32

Hubert Śledziewski

Autor: Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

Patch 8 do Baldur's Gate 3 w drodze; ma „ważyć” aż 40 GB

Następny
Patch 8 do Baldur's Gate 3 w drodze; ma „ważyć” aż 40 GB

Izometryczne RPG Alaloth zaliczyło niezły start we wczesnym dostępie

Poprzedni
Izometryczne RPG Alaloth zaliczyło niezły start we wczesnym dostępie

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl