Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 marca 2017, 14:17

autor: Adrian Werner

Geneshift spróbuje połączyć mechanikę GTA 2 z supermocami

Zespół Nik Nak Studios kończy prace nad projektem Geneshift. Jego mechanika zainspirowana została klasycznym Grand Theft Auto 2, ale do sprawdzonych rozwiązań autorzy dorzucili nadnaturalne moce bohaterów. Produkcja zaoferuje zarówno kampanię fabularną, jak i spory wybór trybów multiplayer.

Tęsknicie czasem za pierwszymi dwiema odsłonami serii Grand Theft Auto? Jeśli tak, to nie jesteście sami. Grupa deweloperów ze studia Nik Nak postanowiła przywrócić ten styl rozgrywki za pomocą gry Geneshift. Produkcja zmierza wyłącznie na pecety, a jej premiera zaplanowana została na 27 kwietnia tego roku.

GENESHIFT W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Nik Nak Studios
  2. Gatunek: sieciowa gra akcji
  3. Platforma: PC
  4. Data premiery: 27 kwietnia

Autorzy opisują swoje dzieło jako mieszankę Grand Theft Auto 2 oraz Dota 2. Podstawowe mechanizmy rozgrywki zaczerpnięto z pierwszego z tych tytułów. Mamy wiec widok z lotu ptaka, imponujący arsenał obejmujący ponad dwadzieścia typów uzbrojenia oraz możliwość kierowania różnymi pojazdami.

Do tego dorzucono jednak także nadludzkie moce. Gracze pokierują bowiem mutantami i w trakcie rozgrywki będą rozwijali ich nadnaturalne zdolności za pomocą mocno rozgałęzionego drzewka umiejętności. Dzięki temu uzyskamy możliwość np. tworzenia tarczy energetycznych, aktywowania niewidzialności, kontrolowania rykoszetów kul czy wypuszczania trujących chmur.

Geneshift spróbuje połączyć mechanikę GTA 2 z supermocami

Geneshift zaoferuje klasyczną kampanię fabularną, którą będziemy mogli przejść samotnie lub w kooperacji z trzema towarzyszami broni. Duży nacisk położony zostanie także na sieciowe starcia PvP, w których zmierzą się dwie drużyny, liczące maksymalnie po szesnastu graczy każda. Wśród dostępnych trybów znajdziemy zarówno Capture the Flag, jak i rywalizację mającą postać wyścigów. Nie zabraknie także survivalowego trybu zombie.

Autorzy obiecują bogate opcje modyfikowania wyglądu bohaterów. Ponadto udostępniony zostanie potężny edytor pozwalający na tworzenie nowych map, a gracze będą nagradzani za każdym razem, gdy ich dziełami bawić się będą inni użytkownicy.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej