Studio Turn 10 ujawniło szczegóły różnych trybów graficznych dostępnych w konsolowych wersjach Forza Motorsport.
Poznaliśmy szczegóły dotyczące trybów graficznych, jakie zaoferuje konsolowa wersja Forza Motorsport – najnowszej odsłony popularnego cyklu wyścigowego studia Turn 10.
Na XSX gra dostarczy trzy tryby rozgrywki:
Tryb | Rodzielczość | Liczba klatek/s |
Performance | 4K | 60 fps-ów |
Performance RT | 4K | 60 fps-ów |
Quality | 4K | 30 fps-ów |
Z kolei na Xboksie Series S zabraknie trybu Performance RT, a żadnego ray tracingu w trakcie rozgrywki nie zobaczymy również w trybie Quality. Obecny on za to będzie w opcjach Homespace i Car Theatre, służących do podziwiania aut.
Tryb | Rodzielczość | Liczba klatek/s |
Performance | 1080p | 60 fps-ów |
Quality | 1440p | 30 fps-ów |
Abonament Game Pass kupisz tutaj
Forza Motorsport zmierza na PC oraz konsole Xbox Series S i Xbox Series X. Premiera odbędzie się 10 października tego roku. Produkcja dostępna będzie również w ramach abonamentu Game Pass, zarówno na pecetach, jak i konsolach.
Zainteresowanym dowiedzeniem się, jak gra będzie działała na PC polecamy zapoznanie się z jej wymaganiami sprzętowymi.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
7

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.