Forever Skies przyciągnął uwagę graczy intrygującym demem. Teraz polski survival zmierza do Wczesnego dostępu Steama.
Do wczesnego dostępu zmierza nie tylko swego czasu głośna strzelanka. Polskie Forever Skies także trafi do Steam Early Access 22 czerwca. Studio Far From Home uczciło ujawnienie daty „premiery” nowym zwiastunem.
O Forever Skies wspominaliśmy już kilkukrotnie, także w opinii wydanej na podstawie dema, które później gracze mogli sprawdzić w ulepszonej wersji. Na Steamie projekt wzbudził spore zainteresowanie: w tej chwili śledzi go ponad 40 tysięcy użytkowników platformy (via SteamDB).
Uwagę graczy – raczej nienarzekających na brak survivali na rynku – na pewno przyciągnął nietypowy postapokaliptyczny świat gry, inspirowany krakowskim smogiem (sic!), który przemierzamy statkiem-bazą, by odnaleźć sposób na uporanie się z plagą dręczącą niedobitki ludzkości.
Deweloper nie zdradził, co dokładnie będziemy mogli sprawdzić w ramach wczesnego dostępu, w którym gra pozostanie przez około roku. Na przyszły tydzień zapowiedziano dogłębne omówienie dzisiejszego zwiastuna.

Poza tym na forum Forever Skies na Steamie pokrótce omówiono sterowanie i platformy docelowe (PC, PS5, XSX/S) oraz wspomniano o planach dodania m.in. trybu kooperacji, poziomów trudności i większej liczby elementów w grze (modułów statku, lokacji itp.). Obiecano też, że Early Access zapewni „wiele godzin” zabawy.
Przypomnijmy, że Forever Skies będzie dostępne w kinowej polskiej wersji językowej.
Może Cię zainteresować:
OpenCritic
7

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).