Firma Electronic Arts udostępniła wymagania sprzętowe pecetowego wydania gry piłkarskiej FIFA 17. Przesiadka na silnik Frostbite sprawiła, że aby w pełni nacieszyć się tym tytułem, potrzebna będzie mocna konfiguracja.
Firma Electronic Arts ujawniła oficjalne wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry FIFA 17, czyli tegorocznej odsłony najpopularniejszej serii piłkarskiej.

Jak widać, wymagania są całkiem wysokie. Nie powinno to być jednak zaskoczeniem dla osób śledzących losy tego projektu. Jest to bowiem pierwsza odsłona serii, która porzuciła znany z poprzednich odsłon silnik Ignite na rzecz technologii Frostbite, która napędza m.in. cykl Battlefield. Ta przesiadka ma zaowocować znacznie ładniejszą oprawą graficzną, ale jak widać, będzie to miało swoją cenę.
Zmiana silnika nie będzie jedyną atrakcją, jaką zaoferuje FIFA 17. Projekt posiadać ma także przebudowane starcia fizyczne, nowe techniki ofensywne, ulepszoną aktywną inteligencję oraz nowy system wykonywania stałych fragmentów gry. Ponadto produkcja otrzyma tryb kampanii fabularnej, który pozwoli wcielić się w rolę młodego piłkarza rozpoczynającego karierę w Premier League.
Przypomnijmy, że FIFA 17 zmierza na pecety oraz konsole PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 i Xbox 360. W Polsce gra ukaże się 29 września, czyli dwa dni po premierze amerykańskiej. Na okładce w tym roku wystąpi Marco Reus, który zastąpi Lionela Messiego, który w tej roli pojawiał się nieprzerwanie od czasów FIFA 13.
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
6

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.