Studio Vostok ogłosiło, że premiera strzelanki battle royale Fear the Wolves w Steam Early Access zostanie opóźniona o kilka tygodni. Autorzy zdecydowali się na ten krok po analizie przebiegu zamkniętych testów gry.

Dzisiaj wieczorem do sprzedaży w Steam Early Access miała trafić wczesna wersja Fear the Wolves, czyli strzelanki battle royale, nad którą pracuje znane z Survarium studio Vostok Games. Tak się jednak nie stanie, gdyż twórcy poinformowali, że gra zaliczy poślizg. Autorzy na razie nie podali nowego terminu premiery i ograniczyli się do stwierdzenia, że opóźnienie powinno wynieść tylko kilka tygodni.
Powodem tej decyzji był przebieg zamkniętych testów. Autorzy dopuścili do nich kilkadziesiąt tysięcy graczy i uzyskali od nich masę cennych opinii oraz danych. Uczestnikom bety generalnie podobają się mechanizmy rozgrywki, ale narzekają oni na niedopracowanie techniczne. Opóźnienie pozwoli deweloperom na usunięcie najpoważniejszych problemów, a przy okazji umożliwi zaimplementowanie niektórych zmian w mechanice, które zasugerowali testerzy.
Taka decyzja wydaje się zrozumiała. Konkurencja w kategorii battle royale jest obecnie mordercza i wypuszczenie we wczesnym dostępie kiepskiej technicznie wersji mogłoby pogrzebać szanse gry na sukces. Zwłaszcza, że rywalizacja w tym gatunku uległa ostatnio zaostrzeniu za sprawą udanych premier Cuisine Royale oraz Islands of Nyne: Battle Royale.
Przypomnijmy, że Fear the Wolves ma zadebiutować we wczesnym dostępie wyłącznie na PC. Autorzy planują również wersje na PlayStation 4 i Xboksa One, ale na nie poczekamy do przyszłego roku.
Warto wspomnieć, że w związku z opóźnieniem premiery w Steam Early Access studio Vostok zdecydowało się przedłużyć zamkniętą betę. Potrwa ona aż do momentu debiutu gry we wczesnym dostępie. Autorzy cały czas przyjmują zgłoszenia do testów, dlatego zainteresowani wzięciem w nich udziału powinni udać się na oficjalną stronę i dokonać tam rejestracji.
Grupa Webedia jest partnerem projektu Fear the Wolves wydawanego przez Focus Home Interactive.
Gracze
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.