Fallout 76 - porównanie graficzne wersji PC, PS4 Pro i Xbox One X

Serwis Candyland udostępnił ciekawy filmik pokazujący różnice graficzne w grze Fallout 76 na PC, Xboksie One X oraz PlayStation 4 Pro.

Adrian Werner

FALLOUT 76 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Bethesda Game Studios
  2. Wydawca: Bethesda Softworks
  3. Gatunek: RPG/survival sandbox
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: 14 listopada 2018 r.

Wczoraj do sprzedaży trafiła gra Fallout 76, czyli sieciowy survival autorstwa studia Bethesda. Produkcja ukazała się na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4, więc wielu graczy zastanawia się, jak wypada porównanie między tymi platformami. Te osoby zainteresować powinien filmik przygotowany przez serwis Candyland.

Materiał pokazuje różnice między wersją pecetową w ustawieniach Ultra i rozdzielczości 4K, a wydaniami konsolowymi działającymi PlayStation 4 Pro oraz Xboksie One X.

Fallout 76 zadebiutował na rynku wczoraj. - Fallout 76 - porównanie graficzne wersji PC, PS4 Pro i Xbox One X - wiadomość - 2018-11-15
Fallout 76 zadebiutował na rynku wczoraj.

Różnice nie są znaczne. Wersja pecetowa w Ultra renderuje bardziej szczegółowe otoczenie na dalekich dystansach niż PS4 Pro, co pogarsza fakt, że konsola Sony generuje obraz w znacznie niższej rozdzielczości. Natomiast Xbox One X wydaje się prezentować w takich sytuacjach praktycznie identyczny poziom detali co pecety i jedynie obraz jest trochę bardziej rozmazany.

Natomiast pod względem tekstur grafika elementów znajdujących się blisko postaci gracza jest praktycznie identyczna na wszystkich platformach. Wydaje się, że każda wersja wykorzystuje inny wariant techniki ambient occlusion i w rezultacie PS4 Pro ma najbrzydsze cieniowanie obiektów, podczas gdy w niektórych miejscach (przede wszystkim we wnętrzach budynków) wydanie na Xboksa One X wydaje się pod tym względem najładniejsze.

W sumie niezależnie od wybranej platformy, Fallout 76 raczej nie zachwyci nikogo jakością oprawy graficznej. Osoby grające w ten tytuł narzekają również na mocne niedopracowanie techniczne gry. Zobaczymy czy wszystkie te problemy zaszkodzą popularności produkcji.

  1. Oficjalna strona serii Fallout
  2. Fallout 76 niepokoi – karty z perkami, kulawy V.A.T.S. i... emotki-wymioty
  3. Wszystko o Fallout 76
Fallout 76

Fallout 76

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 14 listopada 2018

Informacje o Grze
4.6

GRYOnline

3.2

Gracze

7.6

Steam

5.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

6

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry MMO
2018-11-15
19:11

Falcao_82 Generał

Falcao_82

Ten silnik już się nie nadaje i tyle.

Komentarz: Falcao_82
2018-11-15
19:19

Azaziz Pretorianin

Azaziz

A ktoś robił porównanie grafiki F4 i F76 na PC/PS4/X1?

Komentarz: Azaziz
2018-11-15
19:29

Jak213 Pretorianin

Jak213

Ta gra i tak wygląda źle nawet na PC.Miałem wczoraj bekę z kumpla co mu na i7 5820k gtx 1060 6gb i 32 gb ramu ta gra chodzi na niskich w 40 klatkach w Full HD XDDDD.Słusznie ludzie ją hejtują

Komentarz: Jak213
2018-11-15
19:30

AIDIDPl Legend

AIDIDPl

Różnice są tylko w ilości wyświetlanych pikseli i FPS...Wstyd, w przypadku PC ani większego zasięgu renderowania(jak w F4), ani lepszych cieni(wszystkie paskudne), Ani lepszej siatki obiektów, tekstur, czy AO...pffff. Leniwce z Bethesdy pokazują jak się robi gry w 2018 roku...

Komentarz: AIDIDPl
2018-11-15
22:10

zanonimizowany520025 Chorąży

To chyba ten sam silnik graficzny co w Oblivionie. Tylko przeładowany dużymi teksturami i nowymi efektami do których nie był tworzony. A po co się tym przejmować ludzie i tak kupią. Potem będą wydawać tzw łatki po 20GB żeby trochę to poprawić. Najwazniejsze by na święta dało się to sprzedac.

Komentarz: zanonimizowany520025

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl