Fallout 76 - porównanie graficzne wersji PC, PS4 Pro i Xbox One X
Serwis Candyland udostępnił ciekawy filmik pokazujący różnice graficzne w grze Fallout 76 na PC, Xboksie One X oraz PlayStation 4 Pro.
- Deweloper gry: Bethesda Game Studios
- Wydawca: Bethesda Softworks
- Gatunek: RPG/survival sandbox
- Platformy: PC, XONE, PS4
- Data premiery: 14 listopada 2018 r.
Wczoraj do sprzedaży trafiła gra Fallout 76, czyli sieciowy survival autorstwa studia Bethesda. Produkcja ukazała się na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4, więc wielu graczy zastanawia się, jak wypada porównanie między tymi platformami. Te osoby zainteresować powinien filmik przygotowany przez serwis Candyland.
Materiał pokazuje różnice między wersją pecetową w ustawieniach Ultra i rozdzielczości 4K, a wydaniami konsolowymi działającymi PlayStation 4 Pro oraz Xboksie One X.

Różnice nie są znaczne. Wersja pecetowa w Ultra renderuje bardziej szczegółowe otoczenie na dalekich dystansach niż PS4 Pro, co pogarsza fakt, że konsola Sony generuje obraz w znacznie niższej rozdzielczości. Natomiast Xbox One X wydaje się prezentować w takich sytuacjach praktycznie identyczny poziom detali co pecety i jedynie obraz jest trochę bardziej rozmazany.
Natomiast pod względem tekstur grafika elementów znajdujących się blisko postaci gracza jest praktycznie identyczna na wszystkich platformach. Wydaje się, że każda wersja wykorzystuje inny wariant techniki ambient occlusion i w rezultacie PS4 Pro ma najbrzydsze cieniowanie obiektów, podczas gdy w niektórych miejscach (przede wszystkim we wnętrzach budynków) wydanie na Xboksa One X wydaje się pod tym względem najładniejsze.
W sumie niezależnie od wybranej platformy, Fallout 76 raczej nie zachwyci nikogo jakością oprawy graficznej. Osoby grające w ten tytuł narzekają również na mocne niedopracowanie techniczne gry. Zobaczymy czy wszystkie te problemy zaszkodzą popularności produkcji.
- Oficjalna strona serii Fallout
- Fallout 76 niepokoi – karty z perkami, kulawy V.A.T.S. i... emotki-wymioty
- Wszystko o Fallout 76

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Azaziz Pretorianin

A ktoś robił porównanie grafiki F4 i F76 na PC/PS4/X1?
Jak213 Pretorianin

Ta gra i tak wygląda źle nawet na PC.Miałem wczoraj bekę z kumpla co mu na i7 5820k gtx 1060 6gb i 32 gb ramu ta gra chodzi na niskich w 40 klatkach w Full HD XDDDD.Słusznie ludzie ją hejtują
AIDIDPl Legend

Różnice są tylko w ilości wyświetlanych pikseli i FPS...Wstyd, w przypadku PC ani większego zasięgu renderowania(jak w F4), ani lepszych cieni(wszystkie paskudne), Ani lepszej siatki obiektów, tekstur, czy AO...pffff. Leniwce z Bethesdy pokazują jak się robi gry w 2018 roku...
zanonimizowany520025 Chorąży
To chyba ten sam silnik graficzny co w Oblivionie. Tylko przeładowany dużymi teksturami i nowymi efektami do których nie był tworzony. A po co się tym przejmować ludzie i tak kupią. Potem będą wydawać tzw łatki po 20GB żeby trochę to poprawić. Najwazniejsze by na święta dało się to sprzedac.