Fallout 4 – nadchodzi wsparcie dla PS4 Pro i paczka tekstur o wysokiej rozdzielczości na PC [aktualizacja]
W przyszłym tygodniu wyjdzie aktualizacja o numerze 1.9 do gry Fallout 4, która wprowadzi wsparcie dla konsoli PlayStation 4 Pro. Ponadto, obok aktualizacji, wypuszczona zostanie paczka tekstur w wysokiej rozdzielczości na komputery osobiste.
Michał Jodłowski
Aktualizacja
Użytkownicy platformy Steam mogą pobrać i wypróbować pecetowy patch 1.9 w wersji beta. Zmiany i ulepszenia wprowadzone w rzeczonej aktualizacji to między innymi:
- Wsparcie dla High-Resolution Texture Pack (dostępny w przyszłym tygodniu);
- Ulepszenia obsługi modów (filtrowanie, szczegółowsze informacje itp.);
- Ogólne poprawki stabilności i wydajności.
Oryginalna wiadomość
Dobre wieści dla fanów Fallouta 4. Firma Bethesda Softworks zapowiedziała dodanie wsparcia dla konsoli PlayStation 4 Pro w przyszłym tygodniu wraz z wydaniem aktualizacji o numerze 1.9. Omawiany patch pozwala użytkownikom rzeczonej platformy grać w natywnej rozdzielczości 1440p, a także wprowadza szereg wizualnych ulepszeń, w tym chociażby zwiększony zasięg rysowania drzew, trawy, obiektów i postaci niezależnych. Co więcej, również po najbliższym weekendzie, gracze pecetowi otrzymają darmową paczkę tekstur o wysokiej rozdzielczości. Naturalnie lepsze walory estetyczne pociągają za sobą konieczność posiadania mocniejszego sprzętu i dodatkowych 58 gigabajtów wolnej przestrzeni dyskowej. High-Resolution Texture Pack stawia pecetom poniższe wymagania:
- System operacyjny: Windows 7/8/10 (64-bit)
- Procesor: Intel Core i7-5820K lub lepszy
- Karta grafiki: GeForce GTX 1080 8GB
- Pamięć RAM: 8GB+
Polecamy również Waszej uwadze najnowszy, styczniowy przegląd najlepszych modów do wciąż żywego Fallouta 4.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Cainoor Legend

Czyli moj wakacyjny model GF 1070 to juz przeżytek? Damn
elathir Legend

Nie tracą. Nowy TES jest na wczesnej fazie koncepcyjnej, na tym etapie nad tytułem pracuje niewiele osób. Silnik jest dopiero przygotowywany (oby w tym wypadku w końcu wymieniany) i to jeszcze nie czas na tworzenie tekstur czy modeli. Więc osoby odpowiedzialne za ten bonus i tak przy TESie nie miałyby co teraz robić.
elathir Legend

No jak to jak, stworzył najlepszego Fallauta w 3D. Nie ich wina, że musieli pracować na kijowym silniku bez obiecanego wsparcia z bardzo napiętymi terminami na karku.
kotonikk Generał

Niech się biorą ze szóste Elder Scrollsy lepiej, bo chyba nie mają na co czasu i zasobów tracić. Klimaty post-apo i futurystyczne Bethesdzie nie wychodzą, więc niech stawiają na fantasy, bo to im może się udać. Np. z Bioware jest zupełnie odwrotnie - gry z magią i mieczami wychodzą im teraz średnie, za to klimaty w stylu Mass Effect o wiele lepiej, choć nadal nie wiadomo co będzie z tą Andromedą.