Fallout 4 – nadchodzi wsparcie dla PS4 Pro i paczka tekstur o wysokiej rozdzielczości na PC [aktualizacja]

W przyszłym tygodniu wyjdzie aktualizacja o numerze 1.9 do gry Fallout 4, która wprowadzi wsparcie dla konsoli PlayStation 4 Pro. Ponadto, obok aktualizacji, wypuszczona zostanie paczka tekstur w wysokiej rozdzielczości na komputery osobiste.

Michał Jodłowski

Aktualizacja

Użytkownicy platformy Steam mogą pobrać i wypróbować pecetowy patch 1.9 w wersji beta. Zmiany i ulepszenia wprowadzone w rzeczonej aktualizacji to między innymi:

  • Wsparcie dla High-Resolution Texture Pack (dostępny w przyszłym tygodniu);
  • Ulepszenia obsługi modów (filtrowanie, szczegółowsze informacje itp.);
  • Ogólne poprawki stabilności i wydajności.

Oryginalna wiadomość

Dobre wieści dla fanów Fallouta 4. Firma Bethesda Softworks zapowiedziała dodanie wsparcia dla konsoli PlayStation 4 Pro w przyszłym tygodniu wraz z wydaniem aktualizacji o numerze 1.9. Omawiany patch pozwala użytkownikom rzeczonej platformy grać w natywnej rozdzielczości 1440p, a także wprowadza szereg wizualnych ulepszeń, w tym chociażby zwiększony zasięg rysowania drzew, trawy, obiektów i postaci niezależnych. Co więcej, również po najbliższym weekendzie, gracze pecetowi otrzymają darmową paczkę tekstur o wysokiej rozdzielczości. Naturalnie lepsze walory estetyczne pociągają za sobą konieczność posiadania mocniejszego sprzętu i dodatkowych 58 gigabajtów wolnej przestrzeni dyskowej. High-Resolution Texture Pack stawia pecetom poniższe wymagania:

  • System operacyjny: Windows 7/8/10 (64-bit)
  • Procesor: Intel Core i7-5820K lub lepszy
  • Karta grafiki: GeForce GTX 1080 8GB
  • Pamięć RAM: 8GB+

Polecamy również Waszej uwadze najnowszy, styczniowy przegląd najlepszych modów do wciąż żywego Fallouta 4.

Fallout 4

Fallout 4

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 10 listopada 2015

Informacje o Grze
6.9

GRYOnline

5.8

Gracze

8.4

Steam

8.7

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

14

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
4
5
11
12
18
19
24
25
26

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2017-02-02
15:36

A.l.e.X Legend

A.l.e.X
😉

bo widzisz świat nie stoi w miejscu ;)

Komentarz: A.l.e.X
2017-02-02
13:53

Cainoor Legend

Cainoor

Czyli moj wakacyjny model GF 1070 to juz przeżytek? Damn

Komentarz: Cainoor
2017-02-02
12:21

elathir Legend

elathir

Nie tracą. Nowy TES jest na wczesnej fazie koncepcyjnej, na tym etapie nad tytułem pracuje niewiele osób. Silnik jest dopiero przygotowywany (oby w tym wypadku w końcu wymieniany) i to jeszcze nie czas na tworzenie tekstur czy modeli. Więc osoby odpowiedzialne za ten bonus i tak przy TESie nie miałyby co teraz robić.

Komentarz: elathir
2017-02-02
10:33

elathir Legend

elathir

No jak to jak, stworzył najlepszego Fallauta w 3D. Nie ich wina, że musieli pracować na kijowym silniku bez obiecanego wsparcia z bardzo napiętymi terminami na karku.

Komentarz: elathir
2017-02-01
21:53

kotonikk Generał

kotonikk

Niech się biorą ze szóste Elder Scrollsy lepiej, bo chyba nie mają na co czasu i zasobów tracić. Klimaty post-apo i futurystyczne Bethesdzie nie wychodzą, więc niech stawiają na fantasy, bo to im może się udać. Np. z Bioware jest zupełnie odwrotnie - gry z magią i mieczami wychodzą im teraz średnie, za to klimaty w stylu Mass Effect o wiele lepiej, choć nadal nie wiadomo co będzie z tą Andromedą.

Komentarz: kotonikk

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl