EverQuest i EverQuest II otrzymają kolejne dodatki
EverQuest: Call of the Forsaken i EverQuest II: Tears of Veeshan to tytuły następnych dodatków do MMORPG-ów studia Sony Online Entertainment. Oba rozszerzenia zadebiutują jesienią.
Łukasz Szliselman
Podczas trwającej właśnie imprezy SOE Live studio Sony Online Entertainment zapowiedziało kolejne rozszerzenia do EverQuest i EverQuest II. Oddanie, z jakim ekipa wspiera swoją kilkunastoletnią produkcję MMO i jej młodszą siostrę, jest godne podziwu. We wrześniu tego roku gry doczekają się odpowiednio dwudziestego i dziesiątego dodatku.
EverQuest: Call of the Forsaken
Dwudzieste rozszerzenie do EverQuest zostanie zatytułowane Call of the Forsaken. Przygoda rozpocznie się od ataku smoczycy, której przybycie do świata Norrath stworzy wyrwę między wymiarami. Gracze odwiedzą m.in. takie lokacje jak Dead Hills i Neriak The 4th Gate. Dodatek wprowadzi system Heroic Adventures. Oznacza to, że instancje będą automatycznie dostosowywane do grupy, dzięki czemu za każdym razem stawimy czoła nowym wyzwaniom i zdobędziemy inne nagrody. Tradycyjnie dodatek przyniesie ze sobą również nowe przedmioty i ulepszenia.
Beta-testy Call of the Forsaken rozpoczną się 14 sierpnia. Premiera rozszerzenia zaplanowana jest na końcówkę września. Na początku 2014 roku nabywcy dodatku otrzymają, bez dodatkowych, kosztów jeszcze jedną aktualizację, stanowiącą zwieńczenie rozpoczętej w Call of the Forsaken historii. Z okazji 15 rocznicy EverQuest w okolicach marca twórcy wprowadzą do gry dodatkową rasę i klasę oraz kilka innych nowości.
EverQuest II: Tears of Veeshan
W Tears of Veeshan fani EverQuest II odwiedzą Eternal Broodlands, czyli miejsce, do którego po śmierci trafiają smoki. Gracze będą podróżować w czasie i przestrzeni, by odszukać tytułowe łzy Veeshana. Dodatek wprowadzi obszerną krainę i 9 wysokopoziomowych podziemi, a w każdym z nich znajdziemy świeże misje i wątki fabularne. Gracze zdobędą zaawansowane smocze umiejętności, dostosowane do archetypu ich postaci. Nie zabraknie też nowej klasy, a będzie nią Channeler – kapłan wyposażony w łuk i skórzaną zbroję. Twórcy planują też dać fanom więcej swobody w modyfikacji przedmiotów, ale na razie nie zdradzają szczegółów na ten temat.
Tears of Veeshan ma zadebiutować we wrześniu tego roku. Jeśli chodzi o przyszłość gry, w styczniu 2014 roku pojawią się nowe rajdy, podziemia i strefa PvP. Twórcy zdradzają, że przyszły rok przyniesie jeszcze jeden, jedenasty dodatek do EverQuest II.

Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany283992 Legend
A dlaczego by nie?
EverQuest to klasyka gatunku i wiele osób powraca co jakiś czas do gry dla samych wspomnień, by pogadać ze starymi znajomymi.
A EQ2 to po prostu bardzo solidne MMO.
Obie mają tę przewagę, że community jest na wysokim (jak na MMO) poziomie - w oba EverQuesty grają zwykle weterani, bo dzieciaki siedzą w nowych, "modnych" MMO i innych sieciówkach (LOL, Neverwinter, CoD, WoW, GW2 itd itp).
Dogon Generał

Pierwsze poważne MMO w moim życiu ... choć gra nie była za łatwa ( pamiętam jak postać zginęła to w czasie gdy biegło się do ciała to ponownie można było zginąć , uff - a potem debet w expie ;) )to jednak gra robiła wrażenie .
No i ten system kaftingu - poezja :)
W każdym razie pozdrawiam graczy , którzy grają tam ( Pospolite Ruszenie oraz Royal Legion ) :)
Child of Pain Legend
Tylko czesc tych starych dodatkow wcale nie przypomina rozszerzen ktore rozumiemy przez to czym nas MMO przyzwyczaily. Polecam spojrzenie na pierwsza czesc gry okiem Mike B, jakby co to nie moje konto, nie moj kanał ani gameplay