EVE Online przystępniejsze dla nowych graczy, to efekt aktualizacji
Twórcy EVE Online postanowili ułatwić życie nowym graczom. Do produkcji trafił między innymi fabularny samouczek.

- EVE Online otrzymało aktualizację Gateway – Quadrant 3.
- Wprowadza ona do gry serię fabularnych misji.
- Mają one pomóc nowym graczom w opanowaniu podstaw rozgrywki.
EVE Online zdecydowanie nie jest grą o najniższym progu wejścia. Gracze, którzy chcieli udać się do Nowego Edenu, musieli zmierzyć się z niezbyt intuicyjnym samouczkiem i polegać na radach innych fanów. Studio CCP postanowiło rozwiązać ten problem i sprawić, by ich produkcja stała się bardziej przystępna dla nowych pilotów.
Pomóc w tym ma najnowsza aktualizacja o nazwie Gateway – Quadrant 3, której premiera odbyła się wczoraj. Jej głównym elementem jest kampania dla nowych graczy. Osoby pragnące rozpocząć przygodę z EVE, mogą teraz zaangażować się w serię fabularnych misji, które stopniowo tłumaczą podstawy rozgrywki. Wzbogacenie samouczka o angażującą historię ma sprawić, że nie będzie on przytłaczać nowych członków społeczności.
To jednak nie jedyne działanie deweloperów z CCP, mające na celu poszerzenie społeczności EVE. 23 września gra trafi również do katalogu Epic Games Store. Obecność produkcji w tym serwisie ma zachęcić kolejnych graczy do wkroczenia do rozległego Nowego Edenu. Z okazji debiutu tytułu w sklepie Epic Games, w grze odbędą się również specjalne wydarzenia. Szczegóły na ich temat nie zostały jeszcze zdradzone.
Oprócz tego, jak każda aktualizacja, Gateway odpowiada również za zmiany balansu oraz poprawki błędów. Wiele z nich dotyczy zasobów obecnych w grze. Więcej tego rodzaju modyfikacji, które odnotują w szczególności weterani tytułu, wprowadzonych zostanie w kolejnej aktualizacji, czyli Quadrant 4. Jej premiera przewidziana jest na 21 listopada.
- EVE Online – poradnik do gry
- Takich zdrad nie ma nawet w Grze o tron! 7 historii z EVE Online
- Dlaczego ludzie grają w EVE Online? A czemu mieliby grać w cokolwiek innego?

Gracze
Steam
- gry MMO
- patche i aktualizacje
- EVE (marka)
- space-sim / symulatory kosmiczne
- CCP Games / Crowd Control Productions
- kosmiczne MMO
- PC
Komentarze czytelników
neXus Senator

Jak najbardziej. Jedyny minus to 5% tax z NPCowej corpo, ale z tego co wiem nawet zwykłe corpo potrafią tak wysoko trzymać podatki :)
neXus Senator

Znasz nieoficjalną nazwę na supercariery? Lag generator :P
Asmodeus Senator
To nie kwestia tego, ze kosztowne bitwy zdarzaja sie rzadko, ale ze te statki nadal sa w grze w takiej ilosci. To, ze nie sa uzywane w mega bitwach nie znaczy ze nie sa wcale uzywane. A jak wiadomo - jesli mamy dostepny mlotek to po co uzywac packi na muchy?
Ja osobiscie cala gre spedzilem grajac we flotach 10-100 osob (max). Bralem udzial w kilku "tysiaczniakach" ale byly one zalosnie nieciekawe. A proliferacja capitali i supercapitali spowodowala, ze kazda wycieczka flota 20+ konczyla sie "hotdropem" z drugiej strony. Pal licho jak to byl 1-2 carriery, ale w pewnym czasie (i to w okolicach 2014! czyli 7 lat temu!) mozna bylo dostac na twarz kilka supercarierow lub 2-3 tytany. Wiec dzisiaj, jak w grze jest ich 100x wiecej niz 7 lat temu (przynajmniej takie liczby padaly na reddicie) nie spodziewam sie, ze trzymane sa one na specjalne okazje...
Oczywiscie moglbym bawic sie dalej w industry, ale... moja praca to czesciowo tabelki i excel. Jakos nie chce mi sie "odpoczywac przy excelu" :)
blood Legend

Da się w to grać solo? Myślałem nad ścieżką eksploracji, ale moje podejście po starym samouczku do niczego ciekawego mnie nie doprowadziło. Zobaczę co kampania ma do zaoferowania.
neXus Senator

Jak chcesz grac hardcorowo - to możesz żonglować kontami, ale do takiej normalnej gry wystarczy 1 konto :P podstawowe skille w miarę szybko się robi i jeśli nie potrzebujesz o 5% szybszej produkcji czy coś w tym rodzaju to jednym kontem daje się ogarnąć pare różnych aktywności :)