Manor Lords zadebiutowało we wczesnym dostępie. Polska strategia pozwala zarówno budować średniowieczne miasta, jak i toczyć bitwy. Znamy cenę na Steam.
AKTUALIZACJA #2:
Manor Lords jest już także dostępne w usłudze PC Game Pass.
AKTUALIZACJA #1:
Poznaliśmy cenę gry na Steam. Do 10 maja możecie kupić Manor Lords za kwotę 112,49 zł, obniżoną o 25% z okazji debiutu we wczesnym dostępie (standardowa cena to 149,99 zł).
Za kilka godzin we wczesnym dostępie zadebiutuje gra Manor Lords, czyli wyczekiwana polska strategia rozgrywająca się w średniowieczu, pozwalająca zarówno na citybuilderowe rozwijanie miast, jak i toczenie wielkich bitew.
Gra zostanie odblokowana dzisiaj o godzinie 15:00 czasu polskiego. Wczesny dostęp ruszy dziś tylko na PC, ale w dalszych planach jest także wersja na konsole Xbox Series X i Xbox Series S.
Wydanie Manor Lords powinno okazać się głośnym wydarzeniem. Jest to bowiem obecnie najbardziej wyczekiwana produkcja na Steamie – na swoich listach życzeń ma ją ponad 3 mln osób. Jest to niesamowite osiągnięcie, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że projekt opracował niemalże samotnie deweloper Grzegorz Styczeń. Oczekiwania graczy są ogromne, ale mamy nadzieję, że twórcy uda się im sprostać.
W sieci pojawiły się już pierwsze recenzje i wynika z nich, że projekt dowozi. Nasz redaktor wystawił mu notę 8.0/10, chwaląc wykonanie oraz świeże i satysfakcjonujące mechanizmy, a krytykując skromną zawartość oraz niedopracowany balans ekonomii, czyli elementy, które najpewniej zostaną naprawione i rozbudowane w trakcie wczesnego dostępu.
Na koniec warto wspomnieć o wymaganiach sprzętowych. Jeśli interesuje Was strona techniczna gry, to zachęcamy do naszego artykułu podejmującego tę kwestię:
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
4

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.