Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 lipca 2023, 12:04

autor: Adrian Werner

Świat AC: Mirage ma zyskać na realizmie, pozwoli na to ten zabieg

Według najnowszych doniesień Assassin’s Creed: Mirage wejdzie na nowy poziom realizmu dzięki zastosowaniu ciekawego rozwiązania w kwestii dialogów.

Źródło fot. Ubisoft
i

Dowiedzieliśmy się czegoś ciekawego na temat Assassin’s Creed: Mirage.

  1. Według niepotwierdzonych jeszcze doniesień standardowo w grze wszystkie kwestie audio będą w języku arabskim. Obejmie to zarówno słowa wypowiadane przez główne postacie, jak i NPC-ów.
  2. Scenki przerywnikowe ma charakteryzować ruch ust zsynchronizowany do arabskich dialogów.
  3. Oczywiście nie zabraknie opcji włączenia angielskiego dubbingu, który otrzyma odrębną synchronizację ust postaci.
Świat AC: Mirage ma zyskać na realizmie, pozwoli na to ten zabieg - ilustracja #1
Źródło fot. Twitter.

Do czasu oficjalnego potwierdzenia tych informacji przez firmę Ubisoft należy do nich podchodzić z pewnym dystansem, ale wszystko to brzmi bardzo obiecująco i powinno mocno wzmocnić immersję graczy.

Seria Assassin’s Creed słynie ze świetnej adaptacji historycznych realiów, ale do tej pory nie obejmowało to lokalnych języków. Nawet jeśli akcja toczyła się w kraju, gdzie nie mówiono po angielsku, to dialogi i tak wypowiadane były w języku Szekspira i co najwyżej co pewien czas wtrącano jakieś słowo z lokalnego słownika (jak np. słynne „malaka” w AC Odyssey).

Przypomnijmy, że Assassin’s Creed: Mirage zmierza na PC, konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S i PlayStation 5 oraz streamingową usługę Amazon Luna. Premiera ma nastąpić 12 października tego roku.

  1. AC Mirage inspiruje się pierwszymi odsłonami. I na to czekałem od lat
  2. Oficjalna strona gry Assassin's Creed: Mirage

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej