Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 lutego 2022, 18:00

Dying Light 2 otrzyma tryb fotograficzny. Twórcy tłumaczą jego brak na premierę

Brakujący tryb fotograficzny zostanie wprowadzony do Dying Light 2, jednak nie w dniu premiery – informację przekazał nam Tymon Smektala, lead designer gry.

Widoki w Dying Light 2 momentami aż proszą się o zrobienie zdjęcia, dlatego brak trybu fotograficznego dla wielu może się okazać przykrą niespodzianką. Zapytaliśmy więc o niego lead designera DL2, Tymona Smektałę, i mamy dobre wieści: tryb fotograficzny trafi do gry, trzeba będzie na niego po prostu trochę poczekać. Powód tego opóźnienia jest prosty. Developerzy z Techlandu chcą zapewnić graczom jak najbardziej bezproblemowy start w grze od samego początku – musieli zatem ustalić priorytety i wybrać, co wprowadzą dopiero po jakimś czasie od premiery. Kiedy? Tego jeszcze nie wiadomo.

[Tryb fotograficzny – przyp. fix.] to po prostu kolejna zmienna do obsłużenia przy premierze, kolejny element o którego jakość trzeba zadbać. Produkcja gier to często właśnie wybór między tym, czego nie zrobić, żeby w dniu premiery całość tego skomplikowanego mechanizmu działała. Tryb fotograficzny jest w naszych planach, na premierę chcieliśmy jednak wykorzystać nasze zasoby w inny sposób.

Z pierwszych recenzji można wnioskować, że fani serii nie będą rozczarowani jej drugą częścią – może więc przymkną oko na ten chwilowy brak. Średnia DL2 w serwisie Metacritic to na chwilę obecną 77/100. My oceniliśmy grę na 8,5/10. Recenzję przeczytacie w tym miejscu.

Premiera Dying Light 2 już 4.02.2022 r. Cały wywiad z Tymonem Smektałą znajdziecie tutaj.

News jest dostępny również w wersji angielskiej.

Julia Dragović

Julia Dragović

Studiowała filozofię i kierunki filologiczne. Pisanie trenowała, rzeźbiąc setki prac zaliczeniowych. Dziennikarka GRYOnline od 2019 roku. Zaczynała w newsroomie, by ostatecznie osiąść w dziale publicystyki jako felietonistka i recenzentka, a wkrótce również jako etatowa redaktorka działu poradników i anglojęzycznego Gamepressure. Gra od kiedy pamięta, we wszystko oprócz strzelanek i RTS-ów. Kociara, simsiara, betoniara. Kiedy nie czyści map ze znajdziek i nie gra w symulatory wszystkiego, strategie ekonomiczne, RPG-i (papierowe też) oraz romantyczne indyki, lata z aparatem po polskich i zagranicznych miastach w poszukiwaniu brutalistycznej architektury i postkomunistycznych reliktów.

więcej