Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 grudnia 2022, 06:40

autor: Adrian Werner

Dune: Awakening z pierwszymi scenami na silniku gry

Na The Game Awards 2022 nie mogło zabraknąć Dune: Awakening. W trakcie gali pokazano pierwszy zwiastun ze scenami na silniku gry.

Źródło fot. Funcom
i

Jedną z gier pokazanych podczas gali The Game Awards 2022 okazało się Dune: Awakening, czyli tworzona przez studio Funcom survivalowa gra sieciowa osadzona w popularnym uniwersum science fiction.

W przeciwieństwie do pierwszego zwiastuna, zaprezentowanego w sierpniu na targach gamescom, nowy trailer składa się ze scen wygenerowanych na silniku gry. Należy jednak mieć na uwadze, że obecnie projekt znajduje się w fazie prealfa, więc sporo rzeczy może jeszcze ulec zmianie.

Potwierdzono również, że gra trafi na PC oraz konsole Xbox Series X, Xbox Series S oraz PlayStation 5.

Na oficjalnej stronie opublikowano także krótki artykuł, opisujący, jak będzie prezentowała się rozgrywka. Wydarzenia będziemy obserwować z kamery trzecioosobowej. W walce wykorzystamy broń białą i palną oraz pokaźny zestaw technik specjalnych. Nie zabraknie także możliwości korzystania z maszyn latających oraz opcji budowania baz i konstruowania przedmiotów za pomocą systemu craftingu. Kluczową rolę w wirtualnej ekonomii odegra wydobycie i sprzedaż Melanżu.

Obecnie nie wiemy, kiedy tytuł zadebiutuje na rynku. Na oficjalnej stronie ruszyły zapisy na testy wersji beta, ale nie ujawniono jeszcze, kiedy zostaną one zorganizowane.

  1. Oficjalna strona gry Dune Awakening

Jeśli lubicie uniwersum Diuny, to zainteresować Was może nasz artykuł:

  1. Diuna PC – najlepsze gry o pustynnej planecie i mody, które je ulepszają

Screeny z Dune: Awakening

Dune: Awakening z pierwszymi scenami na silniku gry - ilustracja #1

Funcom

Dune: Awakening z pierwszymi scenami na silniku gry - ilustracja #2

Funcom

Dune: Awakening z pierwszymi scenami na silniku gry - ilustracja #3

Funcom

Dune: Awakening z pierwszymi scenami na silniku gry - ilustracja #4

Funcom

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej