Drugi trailer GTA 6 został zarejestrowany na „zwykłym” PlayStation 5, nie PS5 Pro. Rockstar może ustanowić nową jakość grafiki w grach wideo
pompowanie balonika i akcji na giełdzie. Przyjdzie premiera to będzie rozczarowanie jak sobie poprzeczke stawiacie tak wysoko. No ale mi to pasuje, wejdzie się w szorta przed premierą i zarobi krocie na naiwniakach xD
Do tego czasu wyjdą 50 Super i będzie można lizać ściany. Graficznie będzie sztos.
Nowa jakość grafiki jeszcze większym kosztem okrojenia mechanik tak jak było w przypadku poprzednika?
oj oby nie, ale niestety możesz mieć rację. Jak zwykle grafika na pierwszym miejscu oczywiście często kosztem podstawowych cech gier...
pompowanie balonika i akcji na giełdzie. Przyjdzie premiera to będzie rozczarowanie jak sobie poprzeczke stawiacie tak wysoko. No ale mi to pasuje, wejdzie się w szorta przed premierą i zarobi krocie na naiwniakach xD
Co niby działa dobrze? Przecież nie pokazali nawet gameplayu tylko same cut-scenki z gry, to trudno żeby przerywniki filmowe się cięły...
Żeby się tylko nie okazało, że niezależnie od konsoli będzie jedynie 30 fpsów, a "cudownie" Rockstar ogarnie 60 dopiero przy premierze na PC, ale jednak będzie to płatny "ficzer", bo pojawi się nowa edycja gry.
Mam nadzieję, że na komputerach które są odpowiednikami PS5 też będzie śmigać dobrze.
Niestety ale wymagania coraz wyższe i nawet na solidnych komputerach często są olbrzymie problemy.
Game Science powinno się uczyć od Rockstara jak robić gry. 2026 rok będzie mieć najsłuszniejszą grę roku. Rok 2024 nie miał.
Sporo było takich co mówili że to wyjdzie na PS4 bo "nie porzuca takiej liczby konsol" hehehehehe
a nikt nie zauważył, że to nie był gameplay tylko cutsenki? W takim uncharted czy tlou na cutscenkach modele były mega szczegółowe ale już w trakcie gameplayu oglądaliśmy coś innego. Niech pokażą gameplay a nie cutscenki
To samo chciałem napisać. Wiadomo, że nawet do renderowanych w czasie rzeczywistym cutscenek wymagana jest jakaś moc, no ale nijak się to ma do gameplayu.
Już dawno zauważyłem, że to tylko cutscenki, a nie gameplay.
Jak grałem w mnóstwo gry AAA, a zwłaszcza Expedition 33, to już dawno zauważyłem różnicy jakości grafiki w cutscenki a gameplay.
To nic nowego, że cut-scenki czasami mają lepsze grafiki niż gameplay.
Ale nie zmienia to faktu, że GTA VI będzie ładniejszy niż RDR2, bo wychodzi na PS5, a nie na PS4. Widać, że wykorzystują ray tracing.
Pożyjemy i zobaczymy.
Co do tego, że GTA VI będzie najlepiej wyglądającą grą swojej generacji, nie ma raczej wątpliwości (na horyzoncie nie widać niczego innego, co mogłoby o ten tytuł zawalczyć).
Dla mnie najbardziej niezwykłe jest to, że gry Rockstara wcale nie przewyższają konkurencji pod względem ilości poligonów, rozdzielczości tekstur czy jakości oświetlenia, oni po prostu wiedzą jak efektywnie zarządzać ograniczonymi zasobami i rozkładać akcenty tak, żeby przekładało się to na jak najlepsze doświadczenie wizualne. RDR2 to doskonały przykład. Wiele modeli otoczenia (np. domki, płoty, elementy wyposażenia, dekoracje itd.) z bliska wygląda mocno tak sobie pod względem szczegółowości modeli czy rozdzielczości tekstur. Za to modele ludzi, koni, pukawek czy roślinności wyglądają po prostu świetnie, a dodatkowo są pięknie animowane i mają realistyczną fizykę. No i robotę robi też bardzo dobrze zoptymalizowany zasięg rysowania, dzięki któremu modele ładnie wyłaniają się na horyzoncie, płynnie zyskując LoD, zamiast agresywnego pop-up'u. Mam wrażenie, że wielu developerów o tym zupełnie zapomina i przez co ich gry wyglądają strasznie nierówno.
Ja to uwierzę jak zobaczę na własne oczy że to tak będzie wyglądać. Głównie chodzi mi tu o NPC. Miasto na filmiku wygląda na żywe itd. ale w praktyce może się okazać że nie do końca tak może być.
W przypadku Ubisoftu, EA czy innych devów miałbym takie wątpliwości ale patrząc że gry Rockstara finalnie wyglądają lepiej od trailerów to jestem raczej spokojny. Martwi mnie jednak inny aspekt który był widoczny w serii GTA od dawna, czyli wyśmiewanie wszystkich aspektów od typowych spraw codziennych poprzez aspekty polityczne, kulturowe itp. Mam nadzieję że Rockstar nie da się propagandzie poprawno-politycznej i gra będzie jak dawne GTA.
Czekam na ludzi którzy mówili że ta generacja to padaka już. Kiedyś Unchartedy wyciskały ostatnie soki z konsol, dziś robi to Rockstar.
Padaka pod wzgledem gier NA JUZ. To chyba nie ulega watpliwości. Hity wyjda i generacja sie skonczy. I zaraz wystartuja "remastery" na nowa generacje :D