Nowy rysunek koncepcyjny z Dragon Age 4 daje wskazówki co do miejsca akcji gry

Opublikowany na Twitterze przez Christiana Daileya rysunek koncepcyjny z Dragon Age IV wywołał spore poruszenie wśród społeczności. Dla nas ważne jest jednak to, że sugeruje możliwe miejsce akcji gry.

Paweł Musiolik

Nowy rysunek koncepcyjny z Dragon Age 4 daje wskazówki co do miejsca akcji gry.
Nowy rysunek koncepcyjny z Dragon Age 4 daje wskazówki co do miejsca akcji gry.
W SKRÓCIE:
  1. Producent wykonawczy Dragon Age IV opublikował w Internecie nowy rysunek koncepcyjny z gry.
  2. Odpowiedź reżysera kreatywnego naprowadza nas na możliwe miejsce akcji produkcji BioWare.

Od premiery Dragon Age IV dzieli nas przynajmniej kilkanaście miesięcy (premierę zapowiedziano najwcześniej na 2022 rok), więc osoby, które czekają na ten tytuł, muszą zadowalać się każdym strzępkiem nowych materiałów, które co jakiś czas publikuje studio BioWare.

Christian Dailey, który przy Dragon Age IV pełni rolę producenta wykonawczego, opublikował na Twitterze rysunek koncepcyjny przedstawiający maga Imperium Tevinter. Niewiele, ale wystarczyło, żeby grupa fanów serii, delikatnie mówiąc, mocno się podekscytowała w mediach społecznościowych.

Jedynym komentarzem wartym uwagi jest wpis Matthew Goldmana (reżysera kreatywnego Dragon Age IV), który napisał „Spotkajmy się w Minrathous”. Miasto te jest stolicą Imperium Tevinter, co może wprost sugerować, że będzie ono ważnym miejscem w nadchodzącej produkcji (samo osadzenie akcji na terenie wspomnianego państwa zostało praktycznie przesądzone już dawno temu).

Jak już wspomniałem, Dragon Age 4 trafi do sprzedaży najwcześniej w 2022 roku. Fani serii mogą patrzeć w przyszłość z umiarkowanym optymizmem po tym, jak pojawiły się doniesienia, że produkcja będzie pełnoprawnym erpegiem dla jednego gracza, bez elementów sieciowych znanych z gier-usług.

  1. Strona internetowa marki Dragon Age
Dragon Age: The Veilguard

Dragon Age: Straż Zasłony

Dragon Age: The Veilguard

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 31 października 2024

Informacje o Grze
6.1

GRYOnline

3.6

Gracze

6.9

Steam

8.0

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

28

Paweł Musiolik

Autor: Paweł Musiolik

Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2021-03-20
13:44

zanonimizowany1225506 Generał

Dobrze że idą w fajny styl a nie nudne, typowe high fantasy.
1 i 2 są tak okropnie nudne pod względem art styl-u, że chyba gorzej się nie da.

Komentarz: zanonimizowany1225506
2021-03-20
15:01

Persecuted Legend

Persecuted

Ja bym chciał powrotu mechaniki polegającej na piastowaniu "stanowiska kierowniczego" i zarządzania czymś na wzór Inkwizycji, tylko tym razem z realnymi decyzjami i ich konsekwencjami. W Inkwizycji sprowadzało się to głównie do tego, że czytaliśmy opis misji, wybieraliśmy jeden z trzech wariantów działania (najczęściej zupełnie oderwanych od czegokolwiek), a potem czytaliśmy opis rezultatu. Ot, nasi doradcy rzucali niezobowiązujące "wyślemy nasze wojska, wykupimy przedmioty, poślemy dyplomatów" itd. ale w grze nie było czegoś takiego jak liczebność armii czy stan skarbca, więc tak naprawdę gracz niemalże nie ponosił żadnych konsekwencji swoich działań (co najwyżej mógł nie dostać jakiejś nagrody) i nie musiał niczym realnie zarządzać (np. komu pomóc, a komu nie, bo nie ma wystarczających funduszy na pomoc wszystkim, albo w co inwestować pieniądze, w armię, naukę, rozbudowę zamku itp.). Nie dało się też zostać krwiożerczym i złym inkwizytorem, a organizacja zawsze, mniej lub bardziej, była szanowana i wielbiona przez lud jako dobra, prawa i sprawiedliwa. Koncept bardzo mi się podobał (także dlatego, że to niezwykle rzadko widywana w grach mechanika), ale już realizacja była taka średnia. Fajnie było mieć poczucie, że liczymy się w tym świecie i każdy - nie ważne czy zwykły kupiec czy cesarz imperium - zabiegał o nasze względy, ale realnie nie miało to przełożenia na rozgrywkę.

Komentarz: Persecuted
2021-03-20
18:56

Wilk1999 Generał

Wilk1999
😉

Zastanawiam się jaki byłby odzew społeczności, gdyby Dragon Age IV byłby, jednak grą usługą? Coś mi mówi, że na forum roiłoby się od komentarzy, które jak nic same by się prosiły o ich wydrukowanie i powieszenie w widocznym miejscu, aby można je było codziennie podziwiać.

Komentarz: Wilk1999
2021-03-20
19:00

tankshtela Konsul

😍

Jestem stary. I dobrze mi z tym:)

Komentarz: tankshtela
2021-03-21
07:39

Cainoor Legend

Cainoor

Mysle, ze bedzie lipa. Jednak mala nadzieja ciagle sie tli. Tevinter to swietne miejsce, bo magowie to moja ulubiona klasa w fantasy:)

Komentarz: Cainoor

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl