Nowy rysunek koncepcyjny z Dragon Age 4 daje wskazówki co do miejsca akcji gry
Opublikowany na Twitterze przez Christiana Daileya rysunek koncepcyjny z Dragon Age IV wywołał spore poruszenie wśród społeczności. Dla nas ważne jest jednak to, że sugeruje możliwe miejsce akcji gry.

- Producent wykonawczy Dragon Age IV opublikował w Internecie nowy rysunek koncepcyjny z gry.
- Odpowiedź reżysera kreatywnego naprowadza nas na możliwe miejsce akcji produkcji BioWare.
Od premiery Dragon Age IV dzieli nas przynajmniej kilkanaście miesięcy (premierę zapowiedziano najwcześniej na 2022 rok), więc osoby, które czekają na ten tytuł, muszą zadowalać się każdym strzępkiem nowych materiałów, które co jakiś czas publikuje studio BioWare.
Christian Dailey, który przy Dragon Age IV pełni rolę producenta wykonawczego, opublikował na Twitterze rysunek koncepcyjny przedstawiający maga Imperium Tevinter. Niewiele, ale wystarczyło, żeby grupa fanów serii, delikatnie mówiąc, mocno się podekscytowała w mediach społecznościowych.
Jedynym komentarzem wartym uwagi jest wpis Matthew Goldmana (reżysera kreatywnego Dragon Age IV), który napisał „Spotkajmy się w Minrathous”. Miasto te jest stolicą Imperium Tevinter, co może wprost sugerować, że będzie ono ważnym miejscem w nadchodzącej produkcji (samo osadzenie akcji na terenie wspomnianego państwa zostało praktycznie przesądzone już dawno temu).
Jak już wspomniałem, Dragon Age 4 trafi do sprzedaży najwcześniej w 2022 roku. Fani serii mogą patrzeć w przyszłość z umiarkowanym optymizmem po tym, jak pojawiły się doniesienia, że produkcja będzie pełnoprawnym erpegiem dla jednego gracza, bez elementów sieciowych znanych z gier-usług.
Więcej:Twórcy Battlefield 6 „naprawili” tempo meczów. Fani publikują listę 10 przykazań i grożą odejściem

Dragon Age: Straż Zasłony
Dragon Age: The Veilguard
Data wydania: 31 października 2024
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- BioWare
- EA / Electronic Arts
- grafiki koncepcyjne
- Dragon Age (marka)
- gry RPG
- PC
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
zanonimizowany1225506 Generał
Dobrze że idą w fajny styl a nie nudne, typowe high fantasy.
1 i 2 są tak okropnie nudne pod względem art styl-u, że chyba gorzej się nie da.
Persecuted Legend

Ja bym chciał powrotu mechaniki polegającej na piastowaniu "stanowiska kierowniczego" i zarządzania czymś na wzór Inkwizycji, tylko tym razem z realnymi decyzjami i ich konsekwencjami. W Inkwizycji sprowadzało się to głównie do tego, że czytaliśmy opis misji, wybieraliśmy jeden z trzech wariantów działania (najczęściej zupełnie oderwanych od czegokolwiek), a potem czytaliśmy opis rezultatu. Ot, nasi doradcy rzucali niezobowiązujące "wyślemy nasze wojska, wykupimy przedmioty, poślemy dyplomatów" itd. ale w grze nie było czegoś takiego jak liczebność armii czy stan skarbca, więc tak naprawdę gracz niemalże nie ponosił żadnych konsekwencji swoich działań (co najwyżej mógł nie dostać jakiejś nagrody) i nie musiał niczym realnie zarządzać (np. komu pomóc, a komu nie, bo nie ma wystarczających funduszy na pomoc wszystkim, albo w co inwestować pieniądze, w armię, naukę, rozbudowę zamku itp.). Nie dało się też zostać krwiożerczym i złym inkwizytorem, a organizacja zawsze, mniej lub bardziej, była szanowana i wielbiona przez lud jako dobra, prawa i sprawiedliwa. Koncept bardzo mi się podobał (także dlatego, że to niezwykle rzadko widywana w grach mechanika), ale już realizacja była taka średnia. Fajnie było mieć poczucie, że liczymy się w tym świecie i każdy - nie ważne czy zwykły kupiec czy cesarz imperium - zabiegał o nasze względy, ale realnie nie miało to przełożenia na rozgrywkę.
Wilk1999 Generał

Zastanawiam się jaki byłby odzew społeczności, gdyby Dragon Age IV byłby, jednak grą usługą? Coś mi mówi, że na forum roiłoby się od komentarzy, które jak nic same by się prosiły o ich wydrukowanie i powieszenie w widocznym miejscu, aby można je było codziennie podziwiać.
Cainoor Legend

Mysle, ze bedzie lipa. Jednak mala nadzieja ciagle sie tli. Tevinter to swietne miejsce, bo magowie to moja ulubiona klasa w fantasy:)