Bethesda Softworks zapowiedziała oficjalnie dodanie obsługi technologii DLSS do gry Starfield. Tym samym posiadacze kart Nvidii mogą odetchnąć z ulgą i przestać czekać na odpowiednie mody.
Posiadacze kart graficznych firmy Nvidia, którym spodobał się Starfield, mogą już odetchnąć z ulgą. Bethesda Softworks zapowiedziała dodanie oficjalnego wsparcia technologii DLSS (Deep Learning Super Sampling) do gry. A trzeba przyznać, że może się to przydać, gdyż tytuł ma spore wymagania sprzętowe.
We wpisie Bethesdy na X można przeczytać o kilku rzeczach, które zostaną dodane w nadchodzących aktualizacjach. To między innymi oczekiwany przez graczy DLSS. Jednocześnie nie ujawniono, w jakiej wersji zostanie wprowadzona ta technika. Czy będzie to DLSS 3 z Frame Generation – jeszcze nie ma pewności. Na liście rzeczy, które deweloper obiecuje dodać, jest jeszcze:
Bethesda Softworks zapowiada też wbudowaną obsługę modyfikacji na wielu platformach. To zapewne dobra wiadomość dla sceny moderskiej Starfielda. Całe szczęście, że nie będą potrzebne mody dodające obsługę DLSS, jak to wcześniej zdarzało się w przypadku innych tytułów Bethesdy. Trwa też współpraca dewelopera gry z Intelem, Nvidią i AMD nad zapewnieniem wsparcia w sterowników oraz poprawy wydajności działania gry na kartach graficznych tych firm.

Starfield otrzymał już pierwszy większy patch, skupiony najbardziej na poprawie optymalizacji działania gry. Rozwiązał on kilka problemów z zadaniami obecnymi w grze, w których gracz mógł zablokować swój postęp fabuły. Gracie już w Starfielda? Opiszcie swoje wrażenia w komentarzach.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google

Autor: Arkadiusz Strzała
Swoją przygodę z pisaniem zaczynał od własnego bloga i jednego z wczesnych forum (stworzonego jeszcze w technologii WAP). Z wykształcenia jest elektrotechnikiem, posiada zamiłowanie do technologii, konstruowania różnych rzeczy i rzecz jasna – grania w gry komputerowe. Obecnie na GOL-u jest newsmanem i autorem publicystyki, a współpracę z serwisem rozpoczął w kwietniu 2020 roku. Specjalizuje się w tekstach o energetyce i kosmosie. Nie stroni jednak od tematów luźniejszych lub z innych dziedzin. Uwielbia oglądać filmy science fiction i motoryzacyjne vlogi na YouTube. Gry uruchamia głównie na komputerze PC, aczkolwiek posiada krótki staż konsolowy. Preferuje strategie czasu rzeczywistego, FPS-y i wszelkie symulatory.