Discord otwiera sklep dla wszystkich użytkowników, w ofercie skórki i efekty do ozdoby profilu
Zaskakujące posunięcie Discorda. Sklep z kosmetycznymi dodatkami dla profilu dostępny dla wszystkich użytkowników. Zimowe dekoracje są już w sprzedaży. Jak prezentuje się dedykowany rynek?

Platforma Discord otwiera swój sklep kosmetycznych skórek i dekoracji profilu użytkowników. Wcześniej kosmetyki były dostępne wyłącznie dla posiadaczy abonamentu Nitro. Właściciele popularnego komunikatora zdecydowali się jednak udostępnić sklep dla klientów non-premium przed okresem świątecznym,. Osoby nie korzystające ze specjalnej subskrypcji mogą od teraz zakupić dostępne dekoracje dla swojego profilu.
Jak prezentuje się sklep Discorda?
Do sklepu możemy udać się poprzez zakładkę ustawień profilu. Wybierając opcje „efekt profilu” lub „dekoracja awataru”, pojawia się nam podgląd na dostępne skórki wybranej wcześniej opcji. Klikając w kafelek „sklep”, zostaniemy przeniesieni na dedykowaną stronę Discorda, gdzie możemy się zapoznać z wszystkimi kosmetycznymi dodatkami.

Sklep dostępny dla użytkowników platformy oferuje dwa rodzaje cyfrowych dekoracji. Pierwszymi z nich są dot. awataru, czyli specjalne animowane nakładki. Kolejną opcją kosmetyczną do zakupu, są animacje na tło profilu użytkownika. Z uwagi na zbliżające się święta i początek zimy, Discord dodał do sklepu odpowiednie do okoliczności dekoracje „Winter Wonderland”.

Wszystkie dostępne dodatki kosmetyczne są tworzone przez samą firmę. Discord jednak zasygnalizował, że jest gotów wspierać społeczność w zarabianiu na platformie, umożliwiając właścicielom serwerów sprzedawanie własnych towarów cyfrowych. Na obecną chwilę jednak nie znamy szczegółów. Niewykluczone jednak, że opcja ta pojawi się w najbliższej przyszłości.
Posiadacze abonamentu Discord Nitro otrzymują dekoracje wyłącznie przeznaczone dla subskrypcji Nitro. Dekoracje te nie są dostępne do zakupu w sklepie. Użytkownicy wymienionej wyżej subskrypcji otrzymują również zniżki na zakupy na ryneczku z dekoracjami.
Więcej:Rodzice nie nadążają za tym, co ich dzieci robią w internecie. Dane z Polski są alarmujące