Diablo III - ruszył piąty sezon
Rozpoczął się piąty sezon rozgrywek sezonowych w Diablo III. Potrwa on około trzy miesiące i wprowadza sporo zmian do znanej dotychczas formuły: znikną m.in. unikatowe przedmioty legendarne, pojawi się za to możliwość odrodzenia sezonowego.

Pod koniec ubiegłego roku firma Blizzard ujawniła sporo informacji na temat piątego sezonu Diablo III, teraz zaś wreszcie możecie w niego zagrać. Rozgrywki potrwają około trzy miesiące i wprowadzają parę zmian do znanej do tej pory formuły. Ze względu na apele społeczności zniknęły przedmioty legendarne, dostępne wyłącznie dla postaci sezonowych. Dodano nowe Podboje, zaś poziom trudności niektórych już istniejących został podwyższony (np. Euforia/Nadczłowiek nie pozwoli nam na wykorzystanie nawet jednego przedmiotu z zestawów klasowych). Ponadto pojawiła się niedostępna do tej pory opcja odrodzenia sezonowego, która pozwala nam przekształcić jednego z bohaterów niesezonowych (maksymalnie trzech w trakcie trwania rozgrywek) w postać sezonową. Wiąże się to z przekazaniem całego ekwipunku reszcie herosów, nie ma także możliwości zachowania dotychczasowych osiągnięć, jednak imię oraz czas gry pozostają takie same.

Rezygnacja z przedmiotów legendarnych dostępnych wyłącznie w rozgrywkach rankingowych nie oznacza, że w piątym sezonie brakuje wartych uwagi nagród. Tym razem pojawiają się one w formie Darów Haedriga – poczynając od rozdziału trzeciego, po wykonaniu każdych trzech celów otrzymamy pakiet dwóch przedmiotów z zestawów klasowych. Ponadto gracze mogą zdobyć sporo kosmetycznych dodatków: dostępnego od 70. poziomu postaci zwierzaka, Chochoła, nowe elementy do transmogryfikacji, a także ramki portretów i proporce. Bardziej szczegółowe informacje na temat nowości w piątym sezonie znajdziecie w tej wiadomości.

Sezony to opcjonalny, powtarzalny tryb rozgrywki w Diablo III. Pozwala on graczom na rozpoczęcie gry nową postacią, pozbawioną zdobytych do tej pory poziomów doświadczenia oraz przedmiotów, w zamian za to proponując unikalne nagrody (od piątego sezonu począwszy nie są to jednak legendarne przedmioty, a pakiety zwane Darami Haedriga) oraz specjalne wyzwania, zwane Podbojami. Po zakończeniu każdego sezonu zdobyte złoto, ekwipunek oraz doświadczenie przechodzą na postaci sezonowe. Pierwsze rozgrywki rankingowe rozpoczęły się w połowie 2014 roku. Są one dostępne wyłącznie na PC i Blizzard nie ukrywa, że na razie nie ma planów, by pojawiły się także na konsolach.
Więcej:WoW zmienia się na zawsze. Midnight bez dodatku WeakAuras

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
mikecortez Senator
Na to poczekamy sobie pewnie do Blizzconu :)
DeadPL Pretorianin

No wszytko pięknie, ale sezony dalej tylko na PC :P
@Maddred fakt duży pełnoprawny dodatek by się przydał :)
Xsaroth Pretorianin

Mnie się bardzo podobają wymagające szczeliny zestawów. Dopasowane są do konkretnego zestawu jakiego nosisz.
Przykład:
Dla zestawu Ognistego Ptaka
- Ubij ~300 mobów
- Podpalaj 6 razy po 20 przeciwników przez 3 sek
- Traf meteorytem 50 przeciwników po śmierci
I to wszystko w 5 minut aby zaliczyć to na poziomie mistrzowskim. Poziom udręki nie ma znaczenia, to samo się skaluje do twojego poziomu więc łatwo nie jest. (i imo to jeden z "łatwiejszych" zadań. Dla barba ducha ziemi był koszmarniejszy - związany z zamrażaniem przeciwnika co 10 sek przez 1 sek + wykonać sekwencje skilli na 7 elitarnych mobach.
zanonimizowany620584 Centurion
Miałem w tym sezonie pograć, ale Dragon's Dogma zmieniła plany :)
zanonimizowany871976 Generał
Włączyłem, połaziłem i po 30 min. wyłączyłem.
Fajnie, że dodają takie "pierdołowate" różności, ale chyba czas na duży, porządny dodatek.