Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 2 października 2013, 06:35

autor: Adrian Werner

Dead Trigger 2 zadebiutuje 23 października

Studio Madfinger Games ujawniło datę premiery gry Dead Trigger 2. Ten zombiakowy FPS zadebiutuje 23 października w wersjach na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android. Produkcja doczeka się również wersji przeglądarkowej.

Poznaliśmy wreszcie datę premiery jednej z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku. Studio Madfinger Games ogłosiło, że zombiakowy FPS Dead Trigger 2 zadebiutuje 23 października na urządzeniach mobilnych z systemami iOS i Android. Pojawi się również wersja przeglądarkowa. Produkcja oparta będzie na modelu darmowym z mikropłatnościami.

Akcja gry osadzona zostanie w alternatywnej rzeczywistości, w której wybuch epidemii zombie doprowadził do zniszczenia większości ludzkiej cywilizacji. Wciąż pozostają jednak spore grupy ocalonych, które nie zamierzają się poddawać. Zamiast tego wytaczają żywym trupom wojnę o przyszłość naszej planety.

Dead Trigger 2 będzie pierwszoosobową strzelanką, w której zmierzymy się z hordami zombiaków. Gra ma oferować dużą różnorodność przeciwników i poza standardowymi nadgniłymi trupami zwykłych ludzi zmierzymy się również z potężnymi kilkunastometrowymi bestiami. Podczas rozgrywek będziemy podróżowali po całym świecie, do najbardziej niebezpiecznych punktów i starali się je oczyścić z martwiaków. Odwiedzimy m.in. Szanghaj, Londyn oraz afrykańską pustynię.

Cała gra zostanie zaprojektowana tak, aby gracze mogli poczuć się częścią globalnego konfliktu. Sukcesy oraz porażki każdego użytkownika będą zapisywane na wspólnym serwerze i łącznie ukształtują przebieg całej wojny. W oparciu o te dane twórcy zamierzają regularnie wypuszczać kolejne aktualizacje, które będą krok po kroku popychały całą historię naprzód.

Dead Trigger 2 ma robić duże wrażenie oprawą graficzną. Poza ostrymi teksturami oraz szczegółowymi modelami postaci i lokacji możemy oczekiwać dynamicznego systemu oświetlenia i cieni, powierzchni odbijających otoczenie oraz interaktywnej trawy. Ambicją autorów jest stworzenie najpiękniejszej gry mobilnej na rynku i sądząc po wypuszczonych do tej pory materiałach mają spore szanse na zrealizowanie tych planów.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej