Dead Space Remake z lepszymi dźwiękami broni w reakcji na krytykę fanów

Deweloperzy ze studia EA Motive poprawili efekty dźwiękowe broni w Dead Space w reakcji na krytykę fanów.

Adrian Werner

Dead Space Remake z lepszymi dźwiękami broni w reakcji na krytykę fanów.
Dead Space Remake z lepszymi dźwiękami broni w reakcji na krytykę fanów.

Remake Dead Space to jeden z najważniejszych nadchodzących projektów firmy Electronic Arts i pracujący nad nim deweloperzy robią, co mogą, aby sprostał on oczekiwaniom graczy. Twórcy udowodnili to, ogłaszając zmiany w efektach dźwiękowych, zainspirowane przez sugestie społeczności fanowskiej.

  1. Graczom nie spodobało się to, co usłyszeli w marcowym streamie. Deweloperzy dokonali więc zmian i udostępnili teraz na Twitterze krótki filmik ze zmodyfikowanymi dźwiękami dla dwóch broni (Plasma Cutter oraz Pulse Rifle).
  2. Na materiale możemy usłyszeć, jak te dwa typy uzbrojenia brzmiały w pierwowzorze z 2008 roku, na marcowym gameplayu oraz obecnie, po implementacji sugestii społeczności.
  3. Nowe efekty dźwiękowe są bardziej „soczyste” i powinny przypaść do gustu fanom.

Warto dodać, że niektórzy gracze narzekają na widoczną w tym materiale animację odrzutu. Tutaj jednak warto wstrzymać się z krytyką. Autorzy ostrzegli bowiem, że ten filmik ma jedynie na celu zademonstrowanie efektów dźwiękowych. Wszystko inne w nim – w tym animacje, tekstury i modele – jest na wczesnym etapie prac i nie jest reprezentatywne, jeśli chodzi o jakość, jaką zaoferuje pełna wersja remake’u.

Przypomnijmy, że remake’a Dead Space ukaże się najwcześniej w 2023 roku. Gra zmierza na PC oraz konsole Xbox Series X/S oraz PlayStation 5.

  1. Oficjalna strona gry
Dead Space

Dead Space

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 27 stycznia 2023

Informacje o Grze
9.0

GRYOnline

8.4

Gracze

9.1

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

36

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

QuakeCon 2022 najprawdopodobniej po raz ostatni w formie tylko online

Następny
QuakeCon 2022 najprawdopodobniej po raz ostatni w formie tylko online

Amazon winny problemów Lost Ark? Część graczy nadal tak uważa

Poprzedni
Amazon winny problemów Lost Ark? Część graczy nadal tak uważa

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl