DayZ - nowy filmik ukazuje fragmenty rozgrywki z wersji alfa
Zespół Bohemia Interactive wypuścił nowy materiał video poświęcony komercyjnemu DayZ. Zawiera on fragmenty rozgrywki z wersji alfa oraz wywiady z twórcami.
Studio Bohemia Interactive opublikowało nowy dziennik video dokumentujący postępy prac nad komercyjną wersją DayZ. Materiał trwa siedemnaście minut i składa się zarówno z fragmentów rozgrywki, jak i wywiadów z twórcami.
W trakcie filmiku autorzy przyznają, że projekt wciąż znajduje się w fazie alfa i sporo mu jeszcze brakuje do stanu, który pozwalałby na udostępnienie go szerokiej społeczności. Do premiery pozostał zatem jeszcze szmat czasu, a Bohemia Interactive nie jest jeszcze w stanie podać nawet przybliżonego terminu debiutu rynkowego gry.
Przypomnijmy, że obecnie komercyjne DayZ powstaje wyłącznie z myślą o pecetach. Producenci konsol zabiegają jednak o konwersje i Bohemia Interactive ma w planach przeniesienie projektu również na inne platformy. Wpierw ukończona zostanie jednak wersja komputerowa.
DayZ rozpoczęło żywot w zeszłym roku jako darmowa modyfikacja do gry Arma II: Combined Operations. Projekt okazał się gigantycznym sukcesem i dzięki niemu taktyczna strzelanka studia Bohemia Interactive przez wiele miesięcy gościła w czołówce najlepiej sprzedających się tytułów na serwisie Steam.
Autorem moda jest Dean Hall, czyli jeden z pracowników Bohemia Interactive. Sukces darmowego DayZ sprawił, że szybko podjęto decyzję o rozpoczęciu prac nad wersją komercyjną. Gra zaoferuje oczywiście liczne usprawnienia, zarówno pod względem graficznym, jak i mechanizmów rozgrywki. Fani jednak na razie koncentrują się na pierwowzorze, dzięki czemu regularnie ukazują się do niego nowe mody, w tym te przenoszące akcję na inne mapy.

Gracze
Steam
OpenCritic
- gry o zombie
- Bohemia Interactive Studio
- PC
Komentarze czytelników
kaszanka9 Legend

Nie chce nikogo urazić czy coś, ale po prostu znudziłem się już tym czekaniem na SA.
Prawda jest taka, że gość przespał szansę jak był mega hype na moda,coś ubzdurał sobie w głowie, że zrobi od zera i teraz mamy tego efekt.
Trza było ulepszyć moda i zrobić go płatnym, kiedy był hype.
BOLOYOO Generał

Dokładnie. Hype przespał i teraz może się ociągać.
zanonimizowany810890 Generał
kaszanka9
No i spełnił swój cel. Rocket od początku pisał, że niechce aby masa ludzi rzuciła się na alphe, w szczególności ci którym gra w obecnym stanie się nie podoba. Chodziło mu o to, aby alpha straciła jak najbardziej zainteresowanie, jak widać wszystko idzie według jego planu.
Ja dayz i tak kupię zaraz jak ukaże się na steamie. Dla mnie to będzie hit prędzej czy później. Gra już teraz wygląda znacznie lepiej niż mod i tyle mi na początek wystarczy, dalej będzie tylko lepiej.
internetowyfighter Pretorianin
@kaszanka9
Czemu zawsze ci którzy o danej grze i sprawie nie mają żadnego pojęcia wypowiadają się najwięcej ?
rocket miał do wyboru albo skopiować cały mod dayz i arme i to sprzedać albo zrobić od zera ( ew. prawie od zera bo robią to na silniku helicoter down czy coś takiego ) i sprawić by gra mogła przez kilka lat cieszyć się popularnością.
Wybrał drugą opcję , też mi się nie mogę się doczekać ale co zrobić.
zanonimizowany807234 Generał
Mnie coraz bardziej ciągnie by zagrać w standalone. Na filmiku widać to co oczekuje od podtsawki. Sporo więcej możliwości jeśli chodzi o bronie, to najbardziej rzuca się w oczy. Całkowicie będzie można dostosowywać broń do naszych potrzeb(tłumiki, lunety itd...). Ale większa strata i ból bedzie jak te broń stracimy co jednak jest smaczkiem tej gry. Ja tak jak byłem zniecierpliwiony co do tej gry tak jest i teraz. Wystarczy cierpliwie poczekać, w tym czasie można znaleźć paru znajomych do Co-opa i gdy gra wyjdzie to tylko popylać w parę osób ;) Jeszcze raz jak dla mnie warto czekać