Darksiders 3 - znamy wstępne wymagania sprzętowe

Firma THQ Nordic zapowiedziała dziś grę Darksiders 3, a na Steamie pojawiła się karta produkcji oraz wstępne wymagania sprzętowe PC-towej wersji.

Kamil Zwijacz

Darksiders 3 - znamy wstępne wymagania sprzętowe - ilustracja #1

Kilka godzin temu doczekaliśmy się zapowiedzi gry Darksiders 3. Na Steamie pojawiła się już karta produkcji wraz z wstępnymi wymaganiami sprzętowymi PC-towej wersji (tytuł ukaże się też na konsolach Xbox One i PlayStation 4). Studio Gunfire Games zaznacza, że najpewniej ulegną one zmianie do czasu premiery zaplanowanej na 2018 rok. Niemniej na ten moment w minimalnej konfiguracji znajdziemy:

  • Procesor: Intel Core i5-2400, AMD FX-6100 lub lepszy;
  • Karta grafiki: z 2 GB VRAM i obsługą Shader Model 5 oraz DirectX 11;
  • Twardy dysk: 15 GB wolnego miejsca;
  • System operacyjny: 64-bitowy Windows 7/8/10.

Przypominam, że w grze wcielimy się w Furię – czarodziejkę władającą biczem i oczywiście magią, która będzie mogła przybierać różne formy. Jej umiejętności przydadzą się w walce z Siedmioma Grzechami Głównymi, których musi pokonać, by przywrócić na Ziemi równowagę pomiędzy dobrem a złem. Na temat rozgrywki nie wiemy zbyt wiele, ale raczej nie ma co oczekiwać rewolucyjnych pomysłów. Czeka nas więc eksploracja, rozwiązywanie prostych zagadek oraz oczywiście mnóstwo walki. Natomiast świat produkcji ma oferować rozległe, postapokaliptyczne lokacje i będzie w pełni otwarty.

Darksiders III

Darksiders III

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 27 listopada 2018

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

7.4

Gracze

7.7

Steam

6.8

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

5

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2017-05-03
15:11

jakisnick Konsul

Wymagania na około (prawdopodobnie ponad) rok przed premierą? To przecież jakieś żarty, w ciągu tego czasu tak dużo może się zmienić, a w szczególności rozmiar gry, że te wymagania nie będą miały żadnego pokrycia z rzeczywistością

W szczególności rozmiar tutaj nie pasuje, otwarty świat i 15 gb? Musieliby dowalić gigantyczną kompresję, albo stworzyć puste, nic nie warte mapy pokryte dwoma-trzema przeciwnikami jak w dwójce

Komentarz: jakisnick
2018-09-14
21:01

anubis2342 Centurion

Pewnie pójdzie bez problemu na moim leciwym GTX560 :D

Komentarz: anubis2342
2018-09-14
21:16

zanonimizowany146624 Legend

Martwi mnie ten rozmiar. Fakt, 2 minuty ściągania, ale to chyba nie o to chodzi ;)

Komentarz: zanonimizowany146624
2018-09-14
21:17

zanonimizowany768165 Legend

Zaskakująco niskie (poza może, tak na siłę, 64bitowego systemu), choć gra nie wygląda fenomenalnie.

Komentarz: zanonimizowany768165
2018-09-15
08:42

Matysiak G Legend

Matysiak G

Komiksowe tekstury i modele bez miliona wielokątów i rozdzielczości 1000000x1000000 + może przerywniki wideo w formacie z kompresją. Albo poziomy z loadingami i wypakowywaniem danych do pamięci zamiast ich streamingu. Na pewno nie należy oczekiwać technologicznego cuda.

Komentarz: Matysiak G

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl