Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 grudnia 2018, 19:35

autor: Michał Kułakowski

Darksiders 3 – nowa łatka wprowadza "klasyczny" system walki

Najnowsza aktualizacja Darksiders 3 wprowadza do gry tzw. klasyczny system walki, który upodabnia rozgrywkę do dwóch pierwszych odsłon cyklu. Twórcy przygotowali także szereg drobnych poprawek oraz zwiększyli maksymalny poziom postaci.

Mimo dużych nadziei fanów na solidny sequel poprzednich odsłon Darksiders, wydana kilka tygodni temu trzecia część cyklu spotkała się z chłodnym przyjęciem krytyków. Dzieło Gunfire Games zawiodło pod wieloma względami, robiąc kilka kroków wstecz w stosunku do pierwszych części serii, co było w dużej mierze wynikiem znacznie mniejszego budżetu oraz skróconego czasu produkcji. Problemy te przełożyły się na sprzedaż tytułu, która według ostatnich informacji osiągnęła wyniki poniżej oczekiwań wydawcy. Deweloperzy nie porzucili jednak gry i wspierają ją kolejnymi łatkami.

Najnowszy patch do Darksiders III wprowadza tzw. „klasyczny” system walki, upodobniający mechanikę rozrywki do poprzednich części serii. Główna bohaterka może przerywać dzięki nim swoje ataki i akcje unikając wrogich ataków, a także błyskawicznie używać przedmiotów. Gracze mogą w każdej chwili przełączać się pomiędzy oryginalnym i klasycznym systemem. Twórcy zwiększyli także do 200 maksymalny poziom postaci oraz wprowadzili kilka innych poprawek.

Produkcja zadebiutowała pod koniec listopada na pecetach oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4

  1. Darksiders III – strona oficjalna
  2. Recenzja gry Darksiders 3 – powrót apokalipsy wg św. Marvela